1. ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ φροντίζοντας την υγεία τη δική μας και όσων αγαπάμε.
Σας λείπει το σχολείο και οι δασκάλες σας? Σας λείπουν όλα τα ωραία και δημιουργικά που μαθαίνουμε και κάνουμε παρέα? Δεν χάνουμε την επαφή μας! ΈΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ.
Επειδή όμως λόγω ηλικίας χρειάζεστε τη βοήθεια κάποιου μεγάλου, στην καινούργια αυτή μορφή εκπαιδευτικής συνεργασίας και επαφής, είμαστε όλοι μαζί παρέα και ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΙΑ - ΓΟΝΕΙΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ. Ενεργοποιούμε όλες μας τις αισθήσεις, μαθαίνοντας, βλέποντας, ακούγοντας, ζωγραφίζοντας, δοκιμάζοντας και δημιουργώντας μέσα από την ιστοσελίδα του Νηπιαγωγείου μας.
(Σημείωση: Το Νηπιαγωγείο μας ακολουθεί με συνέπεια και υπευθυνότητα τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας και πάντα σας ενημερώνουμε άμεσα για όλες τις εξελίξεις. Οτιδήποτε σας αφορά που πρέπει να το γνωρίζετε, το πληροφορήστε ταυτόχρονα, όλοι οι γονείς όλων των τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας, από την ίδια πηγή, την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου, είτε μέσω του blog είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω sms ή email ή όπως αλλιώς θεωρηθεί κατάλληλο τη δεδομένη στιγμή. Διαβάστε τη σχετική επιστολή εδώ:"ΕΠΙΣΤΟΛΗ/ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ" ).
(Σημείωση: Το Νηπιαγωγείο μας ακολουθεί με συνέπεια και υπευθυνότητα τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας και πάντα σας ενημερώνουμε άμεσα για όλες τις εξελίξεις. Οτιδήποτε σας αφορά που πρέπει να το γνωρίζετε, το πληροφορήστε ταυτόχρονα, όλοι οι γονείς όλων των τμημάτων του Νηπιαγωγείου μας, από την ίδια πηγή, την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου, είτε μέσω του blog είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω sms ή email ή όπως αλλιώς θεωρηθεί κατάλληλο τη δεδομένη στιγμή. Διαβάστε τη σχετική επιστολή εδώ:"ΕΠΙΣΤΟΛΗ/ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ" ).
ΟΔΗΓΙΕΣ:
Και ας σκεφτούμε λίγο τώρα... με όσα αναφέραμε πριν ως παράδειγμα με αφορμή τη ανάγνωση/ακρόαση/παρακολούθηση μιας ιστορίας..... τι πραγματικά κάναμε;
ΓΛΩΣΣΑ: Καλλιεργήσαμε τον γλωσσικό και κριτικό εγγραμματισμό (διήγηση της ιστορίας/χωρισμός εικόνων σκηνών/έκφραση συναισθημάτων, σκέψεων, απόψεων και επιχειρημάτων/αλλάγή δεδομένων/γραφή στις προσκλήσεις).
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Μετρήσαμε/βάλαμε στη σωστή χρονική σειρά/χωρίσαμε/μοιράσαμε/συγκρίναμε/γράψαμε αριθμούς πιθανότατα στα εισιτήρια, στις προσκλήσεις και στις εικόνες που βάλαμε στη σειρά/αναφερθήκαμε σε χωροχρονικές και ποσοτικές έννοιες όπως: πολύ-λίγο-περισσότερο-λιγότερο- τόσο..όσο-παλιά-τώρα.
ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: θεατρικό παιχνίδι/κουκλοθέατρο/ζωγραφική/κατασκευές και φυσικά ΤΠΕ: χειρισμός Η/Υ και ψηφιακή ζωγραφική.
Στην παρούσα σελίδα και στις ετικέτες "Μένουμε Σπίτι" και "Δημιουργικές δραστηριότητες στο σπίτι" του blog μας, θα αναρτώνται και θα ανανεώνονται λίστες με συνδέσμους ανά θεματική ενότητα προκειμένου να εφοδιάζεστε με ποικίλο υλικό.Επίσης, στη σελίδα αυτή αλλά και στην ετικέτα "ETWINNING ΕΡΓΟ: Μένουμε σπίτι...μαζί" θα ενημερώνεστε για τις δραστηριότητες του νέου αυτού έργου, στο οποίο μπορεί να συμμετέχει όποιος επιθυμεί.
Επίσης, να παρακολουθείτε τακτικά για νέες αναρτήσεις και αναθέσεις δραστηριοτήτων/αποστολών, ώστε να ανταποκρίνεστε άμεσα - όσοι φυσικά επιθυμείτε - και να ξεκινήσει έτσι μια διαδραστική εξ αποστάσεως ασύγχρονη συνεργασία και επαφή μεταξύ μας.
---------------------------------------------------
Αγαπητοί
γονείς, αρχικά, ας ξεκινήσουμε μιλώντας στα παιδιά μας για τον κορωνοϊό
και τα μέτρα πρόληψης για την αποφυγή διασποράς του. Ας αντιμετωπίσουμε
όλη αυτή τη δύσκολη κατάσταση ως μία ευκαιρία για κατανόηση εννοιών
όπως:υπευθυνότητα και ατομική ευθύνη, ενσυναίσθηση, εθελοντισμός,
"νοιάζομαι και φροντίζω για το κοινό καλό", "ακολουθώ κανόνες και
οδηγίες".
Στη
συνέχεια ας εκμεταλλευτούμε τον χρόνο που περνάμε μαζί τους στο σπίτι
δημιουργικά και ποιοτικά. Τι πιο ωραίο από το να καθίσετε κάτω στο χαλί
και να παίξετε με επιτραπέζια παιχνίδια, τουβλάκια και playmobil, να
πάρετε χαρτιά και μαρκαδόρους και να ξεκινήσετε μαγικές
"ζωγραφοϊστορίες"ή να ξεφυλλίσετε υπέροχα βιβλία και να δημιουργήσετε
τις δικές σας "παραμυθοσαλάτες". Προσωπικά, πάντως, αυτά ήταν που
απολάμβανα περισσότερο να κάνω με τον γιο μου όταν ήταν μικρός. Εκτός
βέβαια από αυτά, σας προτείνω και αρκετές άλλες ιδέες, παρακάτω, για
γνώση και πολλά χαμόγελα!
Πάνω απ' όλα όμως προσέχουμε την υγεία τη δική μας και των άλλων. Ας θυμηθούμε κάποιες από τις συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσουμε με το υπέροχο παρακάτω βιντεάκι του Nickelodeon Greece:
Πάνω απ' όλα όμως προσέχουμε την υγεία τη δική μας και των άλλων. Ας θυμηθούμε κάποιες από τις συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσουμε με το υπέροχο παρακάτω βιντεάκι του Nickelodeon Greece:
και το βιντεάκι του
Τι είναι ο Κορονοϊός?
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ-Παιδικά παραμύθια και ιστορίες για μικρά παιδιά:
Δωρεάν ebooks
free Ebooks
Παιδικά παραμύθια με αφήγηση
"Ψέματα κι αλήθεια...έτσι είναι τα παραμύθια" EΡΤ webtv
ΤοVivlio
O μικρός αναγνώστης
Παιδικά παραμύθια
Ο Παραμυθάς
eBooks4Greeks
Ανοιχτή Βιβλιοθήκη παιδική λογοτεχνία σε pdf
Πλαστελίνη
Παραμύθια εκδόσεις Πατάκη
Παραμύθια σε pdf που μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν
http://www.paramithia.net/
Βιβλία ποικίλης ύλης για μικρούς και μεγάλους
Ράδιο Ντορεμι
"Ένας ιός με κορώνα" παραμύθι για τον κορωνοϊό της Χαράς Πάτρα
Covidbook το όνομά του είανι κορονοϊός
Ο Περαδώθε και ο Κορωναυιός
"Η εχθρόπιτα"
"Το κορίτσια που δεν έκανε ποτέ λάθη"
"Το δέντρο που έδινε"
"Το παραμύθι της μουσικής"
"το δώρο τηςπαπλωματούς"
"H πόλη που έδιωξε τον πόλεμο"
Ο κύριος Ζαχαρίας και η κυρία Γλυκερία
Οι μύθοι του Αισώπου
H Κίκο και το Χέρι σε pdf
25 ΜΑΡΤΙΟΥ-"Τα Ελληνάκια" της Ευγενίας Φακίνου
Με λένε Τι
Εκπαίδευση, Δραστηριότητες, Πειράματα και Παιχνίδια στο σπίτι
"Φωτόδεντρο" μαθησιακά αντικείμενα
"Φωτόδεντρο εκπαιδευτικά λογισμικά"
Εκπαιδευτική τηλεόραση
Όλη η σειρά των:
"Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ο άνθρωπος"
και
"Μια φορά κι έναν καιρό ήταν η ζωή"
"Ο Φαγαλέξης" online λογισμικό γλώσσας του Π.Ι.
"Ένα γράμμα μια ιστορία"
"Η Αλφαβήτα ταξιδεύει"
Μαθηματικά
Παίξε με τα σχήματα
Βοήθημα Μαθηματικών
emathima
Επιστήμη για όλους-Σειρά πειραμάτων
"Πολύχρωμα πειράματα για παιδιά"
Ένας φανταστικός φυσικός κόσμος, 202 πειράματα του Μανόλη Κουσλόγλου
Science
Προτάσεις για ποιοτικό χρόνο μπροστά στην οθόνη
14 δραστηριότητες για μέσα στο σπίτι
Ονειροβάτες
Παιχνίδια αυτοσχεδιασμού
Παιχνίδια εμπιστοσύνης
Κουκλοθέατρο στο σπίτι
Σενάρια για κουκλοθέατρο στο σπίτι
IFeelKid (διάφορα: μουσική, κατασκευές, ενημέρωση)
Online εκπαιδευτικά παιχνίδια
Ψηφιακά παιχνίδια της ιστοσελίδας μας
online παιχνίδια για παιδιά
online εκπαιδευτικά παιχνίδια και παιχνίδια ψυχαγωγίας
Παιχνίδια από το Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας
Διαδραστικά παιχνίδια για το Νηπιαγωγείο-"Πρώτο Κουδούνι"
http://www.kidmedia.gr/
GCompris λογισμικό με μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων
JClick projects ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό
Εκπαιδευτικό υλικό από το Ειδικό Σχολείο ΣΑΠ
color matching game
Puzzles online
"τα ρούχα του αυτοκράτορα"
"το ασχημόπαπο"
"ο βιολιστής" mark chagall
"the circus" mark chagall
Ζωγραφική
Tux paint
Pixilart
AutoDraw
https://me-zz.com/el/online/
https://www.thecolor.com/
http://www.myfreecolouringpages.com/online_coloring.htm
https://www.abcya.com/games/abcya_paint
Μουσική
Μουσική μεγάλων συνθετών
Συνέθεσε τη δική σου μουσική
Μάθε τα όργανα της ορχήστρας
Μουσικά παιχνίδια
Μουσικά παιχνίδια
Εικονική περιήγηση με Μουσεία/Πινακοθήκες/Ενυδρεία
https://artsandculture.google.com/partner
Δέκα μουσεία για επίσκεψη από το σπίτι
-Μουσείο Ακρόπολης – Εκπαιδευτικό Υλικό – Κεντρική Σελίδαhttps://www.theacropolismuseum.gr/el/content/ekpaideftiko-yliko
Επιλεγμένα στοιχεία από την κεντρική σελίδα
Διαδραστικά Παιχνίδια
https://www.theacropolismuseum.gr/peploforos/
http://www.acropolis-athena.gr/
http://www.parthenonfrieze.gr/#/home
http://acropolisvirtualtour.gr/theglafkaproject/#/el/home
Εκπαιδευτικό Αποθετήριο
http://repository.acropolis-education.gr/acr_edu/?locale=el
-Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
http://repository-mca.ekt.gr/mca/
Πρόγραμμα: "παίζοντας στο σπίτι" από το μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
(Πώς έπαιζαν τα παιδιά των αρχαίων Ελλήνων μέσα στο σπίτι;
Γνωρίζεις
ότι πολλά από τα παιχνίδια που παίζεις με τους φίλους σου παίζονταν και
στην αρχαία Ελλάδα; Μπες στον παραπάνω σύνδεσμο
και φτιάξε τα δικά σου παιχνίδια! Κατέβασε τα αρχεία με τη βοήθεια των
γονιών σου και παίξε μαζί τους ή με τα αδέλφια σου όπως τα παιδιά
στην αρχαιότητα! Μπορείς ακόμη και να φτιάξεις τα δικά σου παιχνίδια).
-Εθνικό Ιστορικό Μουσείο
http://www.nhmuseum.gr/el/ekpaideysi/psifiaka-paihnidia/
-Εθνική Πινακοθήκη, Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου
https://www.nationalgallery.gr/el/ekpaideusi/paihnidia.html
Εικονική περιήγηση σε διάσημα ενυδρεία του κόσμου-Εθνικό Ιστορικό Μουσείο
http://www.nhmuseum.gr/el/ekpaideysi/psifiaka-paihnidia/
-Εθνική Πινακοθήκη, Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου
https://www.nationalgallery.gr/el/ekpaideusi/paihnidia.html
Παιδικές ταινίες-Βίντεο
10 υπέροχες παιδικές ταινίες
Ταινίες για το Πάσχα: "Ιησούς"
Ταινίες για το Πάσχα: "Μωυσής ο πρίγκιπας του Νείλου"
Ταινίες για το Πάσχα: "Οι δέκα εντολές"
Η Κιβωτός του Νώε
"Ένα δέντρο μια φορά"
Η μπαλαρίνα και ο εφευρέτης
Το μυστικό της Νίκης
Το μυστικό της Νίκης 2
Cuerdas-Σχοινιά μια ταινία για την αναπηρία
Presto
Τα ιπτάμενα βιβλία
"Ειρήνη" η ιστορία ενός παδιού πρόσφυγα
Ιστορία για την 25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821
Υοutube kids-Εφαρμογή ποικίλης ύλης για παιδιά Πάντα με την επίβλεψη των γονέων και με κριτική σκέψη για τη σωστή, ποιοτική επιλογή θεαμάτων και δραστηριοτήτων κατάλληλων για την ηλικία των παιδιών τους.
Παιδικές Θεατρικές Παραστάσεις
Θεατρικές παραστάσειςΠαιδική Helmepa
Ας
μην χάσουμε όμως και την επαφή μας με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της
Παιδικής Helmepa, την υλοποίηση του οποίου ξεκινήσαμε φέτος στο
Νηπιαγωγείο μας και ας το συνεχίσουμε μέσα από το υλικό στους παρακάτω
συνδέσμους από την ιστοσελίδα της Helmepa:
Παιχνίδι ανακύκλωσης Παιχνίδα-κατασκευές-πειράματα
_______________________________________________________
2. ETWINNING ΕΡΓΟ: "Μένουμε Σπίτι...Μαζί"
Η ΑΦΙΣΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΤΟ ΣΠΟΤ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, λόγω της πανδημίας που ταλανίζει τη χώρα μας, δημιουργούνται ιδιαίτερες εκπαιδευτικές και μαθησιακές ανάγκες, με κυριότερη την ενεργοποίηση των μαθητών/τριών και εκτός των στενών ορίων της σχολικής τάξης, το χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα παραμείνουν κλειστά τα σχολεία. Με το έργο eTwinning έργο "Μένουμε σπίτι...μαζί", εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές όλης της χώρας επικοινωνούν και εκφράζονται, σε μια προσπάθεια να ξεπεράσουν δημιουργικά μαζί την κρίση που βιώνουν. Προσωπικά, έχω την ανάγκη να εκφράσω την ευγνωμοσύνη και χαρά μου στις εξαιρετικές συναδέλφους Μαρίνα Ζαχαριά του Νηπιαγωγείου Όσσας Λαγκαδά, Αριάδνη Ευαγγελοπούλου του 29ου Νηπιαγωγείου Σερρών και όλη τη Συντονιστική Ομάδα του Έργου για την τιμή που μας κάνανε να συμμετέχουμε κι εμείς ως Νηπιαγωγείο μας σε αυτό το υπέροχο εγχείρημα. Σε αυτό συμμετέχουμε Νηπιαγωγοί και Νηπιαγωγεία από όλη την Ελλάδα, με στόχους:
- την υιοθέτηση πρακτικών για ψυχολογική αντιμετώπιση του εγκλεισμού στο σπίτι
- την ανάπτυξη πρωτοβουλίας και ανάληψη ενεργητικών ρόλων
- τη συνεργασία και συμμετοχή της οικογένειας στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί από την ομάδα.
- την ενθάρρυνση της δημιουργικότητας μέσω της τέχνης.
- την επικοινωνία και συνεργασία μέσω των ΤΠΕ και την αξιοποίηση τους στη μαθησιακή διαδικασία.
Διαδικασία
Οι
εκπαιδευτικοί θα ετοιμάζουν "αποστολές"/"προκλήσεις" τις οποίες θα
ανεβάζουν και θα ανατίθενται στους μαθητές και σε συνεργασία με τους
γονείς τους, οι μαθητές θα τις
υλοποιούν. Στη συνέχεια, οι μαθητές με τους γονείς τους, θα αναρτούν τις
φωτογραφίες από τις εργασίες τους. Όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν σε όλο
αυτό και ανταποκρίνονται στις αποστολές, θα βλέπουν τις εργασίες τους να
αναρτώνται στο blog μας σε μορφή αφίσας/κολάζ, paddlet, ebook ή
ταινιούλας, στη σελίδα της εκάστοτε "αποστολής/πρόκλησης". Μέσα επικοινωνίας των συμμετεχόντων οι πλατφόρμες του Twinnspace, της webex, zoom, το messenger και μια κλειστή ομάδα στο facebook.
Ασπασία Ιωαννίδου
_______________________________________________________
1η ΑΠΟΣΤΟΛΗ/ΠΡΟΚΛΗΣΗ
Η πρώτη μας "αποστολή": να ζωγραφίσουμε!
Παράδειγμα:
Πάρτε μια ιδέα από τη ζωγραφιά της Νικολέτας από το 29ο Νηπιαγωγείο
Σερρών και αφήστε τη φαντασία σας να σας ταξιδέψει! Είστε φοβεροί καλλιτέχνες
και περιμένουμε να θαυμάσουμε τα δικά σας έργα!
Μόλις
τελειώσετε, με τη βοήθεια κάποιου μεγάλου, θα ανεβάσετε τη φωτογραφία
της ζωγραφιάς σας με το όνομά σας στο παρακάτω padlet πατώντας στο +. Σας
παρακαλώ ο τίτλος να είναι: "Μένουμε σπίτι...μαζί!!!" και η μόνη πηγή
πληροφόρησης για τις αναθέσεις και το project θα είναι αποκλειστικά οι
αναρτήσεις μέσω αυτού του blog.
Σε περίπτωση που κάποιοι αντιμετωπίσετε πρόβλημα στο να ανεβάσετε τις φωτογραφίες σας, μπορείτε να μου τις στείλετε στο προσωπικό μου email: ionasp7@gmail.com , ώστε να σας τις ανεβάζω.
Σε περίπτωση που κάποιοι αντιμετωπίσετε πρόβλημα στο να ανεβάσετε τις φωτογραφίες σας, μπορείτε να μου τις στείλετε στο προσωπικό μου email: ionasp7@gmail.com , ώστε να σας τις ανεβάζω.
Δράττομαι,
επίσης, της ευκαιρίας, να αναφέρω, όπως ήδη έχετε διαπιστώσει, πως το
Νηπιαγωγείο μας ακολουθεί με συνέπεια και υπευθυνότητα τις οδηγίες
του Υπουργείου Παιδείας και πάντα σας ενημερώνουμε άμεσα για όλες τις
εξελίξεις. Οτιδήποτε σας αφορά που πρέπει να το γνωρίζετε, το
πληροφορήστε ταυτόχρονα, όλοι οι γονείς όλων των τμημάτων του
Νηπιαγωγείου μας, από την ίδια πηγή, την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου,
είτε μέσω του blog είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω sms ή email ή όπως αλλιώς
θεωρηθεί κατάλληλο τη δεδομένη στιγμή. Επίσης, λαμβάνει πρωτοβουλίες για
να διατηρεί την επαφή και τη διάδραση με τους μαθητές και τους γονείς
τους αξιοποιώντας το ιστολόγιό του, με κέφι και δημιουργικές πρακτικές.
Για οποιαδήποτε απορία και πληροφορία αφορά θέματα του σχολείου και της εκπαιδευτικής λειτουργίας ή διαδικασίας απευθύνεστε στην προϊσταμένη αρχή του Νηπιαγωγείου. Για θέματα που αφορούν την πρόοδο των μαθητών και ειδικά θέματα τμήματος, απευθύνεστε στις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων τμημάτων.
Για οποιαδήποτε απορία και πληροφορία αφορά θέματα του σχολείου και της εκπαιδευτικής λειτουργίας ή διαδικασίας απευθύνεστε στην προϊσταμένη αρχή του Νηπιαγωγείου. Για θέματα που αφορούν την πρόοδο των μαθητών και ειδικά θέματα τμήματος, απευθύνεστε στις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων τμημάτων.
Σας ευχαριστώ προσωπικά αλλά και εκ μέρους όλου του Συλλόγου Διδασκόντων.
Η Προϊσταμένη,Ασπασία Ιωαννίδου
ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου