ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: "ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ"



ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

  • Γνωστική και γλωσσική ανάπτυξη  μέσω της ανάγνωσης παραμυθιών με σκοπό την ψυχαγωγία και την αισθητική απόλαυση 
  • Καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και δεξιοτήτων πολυγραμματισμού 
  • Καλλιέργεια της φαντασίας και της δημιουργικότητας μέσω της τέχνης με έμπνευση και αφόρμηση τα εκάστοτε παραμύθια 
  • Δημιουργία ψηφιακών παραμυθιών  και ψηφιακών παιχνιδιών 

 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

  • Η μέθοδος project
  • Βιωματική και ανακαλυπτική μάθηση
  • Καταιγισμός ιδεών
  • ΤΠΕ

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 

  • Παραμύθια και γνωριμία με τον εαυτό μου & τον άλλον (σεβασμός – ενσυναίσθηση – φιλία - ανθρώπινες αξίες- στερεότυπα – προκαταλήψεις – ξενοφοβία) 
  •  Παραμύθια και εικαστικές προσεγγίσεις
  • Μαγειρική και STEAM μέσα από τα παραμύθια-γνωριμία με υλικά και μαθηματικές έννοιες - φυσικές επιστήμες - τεχνολογία 

1η ΕΝΟΤΗΤΑ: "ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ", ΦΙΛΙΑ, ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ , ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

                      1. Το όνομά μου είναι Δώρα, Τσίτας Μ.

Το βιβλίο «το όνομα μου είναι Δώρα», στο οποίο ένα εξάχρονο κορίτσι παρουσιάζει με αυθόρμητο τρόπο τον εαυτό της, τις σκέψεις της και τα ενδιαφέροντα της αποτέλεσε αφορμή για να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας, να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά τη µοναδικότητά τους αλλά και να εντοπίζουν τις οµοιότητες και διαφορές τους µε τους άλλους και να τις σέβονται.

 Συγκεκριμένα, στην αρχή της σχολικής χρονιάς με αφορμή το συγκεκριμένο παραμύθι προέκυψαν οι παρακάτω δραστηριότητες. 

  • Δόθηκε η ευκαιρία με αφορμή το παραμύθι να μιλήσουν για τα δικά τους ενδιαφέροντα, προτιμήσεις  και εμπειρίες (Γλώσσα – Προφορική επικοινωνία). Έπειτα, κάποιες από τις προτιμήσεις τους τις καταγράψαμε σε ένα πίνακα διπλής εισόδου. Με την βοήθεια του οποίου κάναμε συγκρίσεις και εντοπίσαμε ομοιότητες (Μαθηματικά).
  • Μίλησαν για τον αγαπημένο τους φίλο και τον ζωγράφισαν (Μελέτη Περιβάλλοντος - Δημιουργία και έκφραση)
  •  Μίλησαν για τα γενέθλια τους ( ηλικία, τούρτα γενεθλίων κ.α.) και δημιουργήσαμε τον πίνακα γενεθλίων της τάξης. Συγκεκριμένα, σε ένα πίνακα έγραψαν τον αριθμό της ημερομηνίας που γεννήθηκαν, φωτογραφήθηκαν και  με την βοήθεια του πίνακα αναφοράς ¨εποχές – μήνες¨ που έχουμε στην τάξη, τη κόλλησαν σε ένα χαρτόνι στον αντίστοιχο μήνα που έχουν γενέθλια (Μελέτη περιβάλλοντος  - Μαθηματικά – Γλώσσα)

Το ενδιαφέρον των παιδιών ιδιαίτερα στράφηκε στο όνομα τους. Η κεντρική ηρωίδα μιλάει για το όνομα της, από που προέρχεται και πως θα ήθελε να την λένε. Έτσι, και τα παιδιά μίλησαν για το όνομα τους και είδαν πως γράφεται. Στην αρχή ασχολήθηκαν με το αρχικό τους γράμμα (Γλώσσα - Γραφή).

  • Στόλισαν το αρχικό γράμμα από το όνομά τους (Δημιουργία και έκφραση)


     
    • Δημιούργησαν το όνομα τους με την τεχνική - απομόνωσης με χαρτοταινία (Δημιουργία και Έκφραση)


    • Σχημάτισαν το αρχικό γράμμα του ονόματός τους με λωρίδες από χαρτόνι και περπάτησαν πάνω  (Φυσική Αγωγή)



    • Έφτιαξαν το αρχικό τους γράμμα με πλαστελίνη (Δημιουργία και Έκφραση)


    • Έπειτα, επικεντρωθήκαμε σε όλο το όνομά τους. Ένωσαν τα καπάκια και δημιούργησαν το όνομά τους. Συγκεκριμένα, τα παιδιά είχαν μπροστά τους καπάκια όπου πάνω αναγράφονταν τα γράμματα από το όνομά τους, τα έβαλαν στη σωστή σειρά και συνέθεσαν το όνομα τους (Γλώσσα - Γραφή).


      •  Μέτρησαν τον αριθμό των γραμμάτων και το έγραψαν (Μαθηματικά)

      • Σειροθέτησαν τα ονόματά τους ανάλογα με τον αριθμό των γραμμάτων τους (Μαθηματικά).

      • Στο πάτωμα σχηματίσαμε με χαρτοταινία μία πολυκατοικία στην οποία κατοικούσαν οι κάρτες με τα ονόματα. Στον αριθμό 2 – δεύτερο όροφο έμεναν τα ονόματα με δύο συλλαβές κ.λ.π. Μετρήσαμε με παλαμάκια τις συλλαβές που έχει το όνομα και έκαναν  τόσα πηδηματάκια όσες και οι συλλαβές ώστε να τοποθετήσουν στο κατάλληλο τετράγωνο τις κάρτες με το όνομά τους (Γλώσσα - Μαθηματικά - Φυσική Άγωγή)

      .

     Τέλος, φύλλο εργασίας για το όνομά μου, όπου γράφω το όνομα, μετρώ τον αριθμό των γραμμάτων και τον καταγράφω. Έπειτα, χρωματίζω στο τρένο τόσα βαγόνια όσα είναι τα γράμματα του ονόματός μου


                    2.  “Ο Νέλος και η  μεγάλη καροτοδρομία”, Payne Liane

                    (κατά την διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης)

Με αφορμή την ανάγνωση και τον σχολιασμό του συγκεκριμένου παραμυθιού, στο οποίο παρουσιάζεται η αξία της αληθινής φιλίας και της συνεργασίας:

  • Διαβάσαμε μία συνταγή δίνοντας έμφαση στον τρόπο γραφής του συγκεκριμένου κειμένου


  • Τα παιδιά μαγείρεψαν στο σπίτι τα δικά τους κριτσίνια καρότου  και τα φωτογράφισαν.
  • Αντιστοίχισαν ποσότητες καρότων με αριθμούς που αναγράφονταν στα καρότσια του Νέλου (ψηφιακό παιχνίδι)
  • Αναγνώρισαν και χρωμάτισαν με τα εργαλεία της webex τη φωνούλα Κ ώστε να σχηματιστεί το ¨μονοπάτι¨ που θα οδηγήσει τον Νέλο στα καρότα
  • Η ΦΩΝΟΥΛΑ Κ - Αντιστοίχισαν εικόνες ανάλογα με την φωνούλα που ξεκινούσε το απεικονιζόμενο αντικείμενο (ψηφιακό παιχνίδι)

  •   Αναζήτησαν στο χώρο αντικείμενα που αρχίζουν από τη φωνούλα  «κ» και μας τα παρουσίασαν  

              3. Το δώρο της παπλωματούς, J. Brumbeau & G. Marcken
                                
 
Ένα βιβλίο που μιλάει για την αγάπη, την προσφορά, τη χαρά του να μοιράζεσαι και να βοηθάς τον άλλον. Βασικές αξίες για μία αληθινή φιλία!!!
Αρχικά διαβάσαμε το βιβλίο, σχολιάσαμε και επικεντρωθήκαμε σε οτιδήποτε τράβηξε την προσοχή των παιδιών. Έπειτα, ακολούθησαν πολλές δραστηριότητες κάποιες απο τις οποίες παρουσιάζονται παρακάτω:
 
Γίνεται αναδιήγηση της ιστορίας από τα παιδιά και βάζουν στην σωστή σειρά τις εικόνες του βιβλίου (Γλώσσα / Μαθηματικά)
 
Ζωγραφίζουν τι θα πρόσφεραν τα ίδια στους φτωχούς ανθρώπους (Μελέτη Περιβάλλοντος / Εικαστικά)
 
 
 
Δραματοποιούμε την ιστορία και παίζουμε ένα παιχνίδι ισορροπίας, όπως ακριβώς ισορροπούσε και η παπλωματού πάνω σε ένα νησάκι που χωρούσε μόνο το ένα της πόδι (Δημιουργία και Έκφραση)

 


Δημιουργήσαμε το δικό μας πάπλωμα, εννώνοντας τα "κομμάτια" - χαρτιά στα οποία ζωγραφίσαμε τα δικά μας σχέδια (Εικαστικά)
 
 

Παίξαμε με ένα από τα "παπλωματα" της παπλωματού το παιχνίδι της φιλίας. Όπου έμπαινε στο κέντρο ένα παιδί και γύρω του χορεύαμε και φωνάζαμε τα προτερήματά του!
 
 
 
 

Γνωρίζουν την φωνούλα Π μέσα απο παιχνίδια και σχετικά βίντεο. Έπειτα, συμπλρώνουν το παραπάνω φύλλο εργασίας, όπου καλούνται να αναγνωρίσουν και να χρωματίσουν τη φωνούλα π για να σχηματιστεί "το μονοπάτι για να πάει η παπλωματού το πάπλωμα σε αυτούς που το έχουν ανάγκη" και ζωγραφίζουν κάτι που ξεκινάει απο τη φωνούλα π (Γλώσσα - φωνολογική ενημερότητα).

4. "Πατάτες πατάτες"
Ένα αντιπολεμικό παραμύθι που δίνει με εύστοχο τρόπο στα μικρά παιδιά να κατανοήσουν τις συμφορές του πολέμου και την αξία της ειρήνης.

Με αφορμή το παραμύθι "πατάτες, πατάτες"...

  • μάθαμε για τα δεινά του Πολέμου και τα δώρα της Ειρήνης.
  • βάλαμε τις εικόνες της ιστορίες στη σωστή χρονική σειρά
  • μετρήσαμε
  • παίξαμε παιχνίδια σωστού-λάθους
  • παίξαμε διαδραστικά ψηφιακά παιχωίδια
  • γνωρίσαμε το γράμμα Π π
  • βοηθήσαμε τη Μάγισσα Μπερδεψούρα να ξεχωρίσει τα γραμματάκια Π και Ε
  • Δημιουργήσαμε τις δικές μας Μπερδεψοπατατοϊστορίες με ήρωες τη Μάγισσα Μπερδεψούρα, μια πατάτα και αντικείμενα που αρχίζουν από το γράμμα π και χαρίσαμε στη Μάγισσα για να δημιουργήση το μαγικό της Μπερδεψοπατατοϊστοριοβιβλίο.
  • παίξαμε τα γλωσσικά , κινητικά και χορευτικά παιχίδια της
  • και φυσικά με ΤΟΣΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ αφήσαμε τη φαντασία μας ελεύθερη και δημιουργήσαμε!!!

Ας πάρουμε μια ιδέα για όλα όσα γευτήκαμε μέσα από τις εικόνες...

  • Δημιουργήσαμε ψηφιακά παιχνίδια


  • 2η ΕΝΟΤΗΤΑ: "ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ/ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ"
1. Η φάλαινα που βγήκε στη στεριά, K. Hayles
 
Τα ζώα στους πόλους προσπαθούν να βοηθήσουν την πελώρια αλλά αβοήθητη φάλαινα που κόλλησε πάνω σε ένα κομμάτι πάγο. Πριν διαβάσουμε το τέλος της ιστορίας τα παιδιά ζωγραφίζουν τις δικές τους ιδέες σχετικά με τους τρόπους που μπορούν να βοηθήσουν την φάλαινα να επιστρέψει πάλι πίσω στη θάλασσα. Στην συνέχεια, με την βοήθεια στένσιλ - φάλαινας απεικονίζουμε τη συγκεκριμένη σκηνή που έγινε αφορμή για πολλές συζητήσεις και προβληματισμούς.
 

 

Με στένσιλ/ φάλαινα και τέμπερες απεικονίζουν την σκηνή


2. Ο μεγάλος χνουδωτός Γ. Τσορώνη - Γεωργιάδη
 
Διαβάσαμε το βιβλίο " Ο μεγάλος χνουδωτός" και τα παιδιά γοητεύτηκαν από την πλοκή και τον κεντρικό ήρωα της ιστορίας τον μεγάλο χνουδωτό, τον οποίο και δημιουργήσαμε.

 
Με ρολό χαρτί υγείας, αντί πινέλου,  το οποίο κόψαμε στην άκρη σε λωρίδες, άσπρη τέμπερα και κομμάτια από εφημερίδα δημιουργήσαμε τον μεγάλο χνουδωτό 



3.Το ζυμαράκι και τα όμορφα ζυμαρικά, Κάρμεν Ρουγγέρη "


Το μουσικό παραμύθι "το  ζυμαράκι και τα όμορφα ζυμαρικά" μας ταξίδεψε στο μαγικό  κόσμο των παραμυθιών και μας έμαθε πόσα πολλά κι ωφέλιμα πράγματα μπορεί να μας δώσει το γνωστό σε όλους μας, αγαπημένο μας ζυμαράκι.

Στην αρχή φτιάξαμε κι εμείς ζυμαράκι ακολουθώντας τη συνταγή της αλατοζύμης, υλικό απαραίτητο σε πολλές κατασκευές στο Νηπιαγωγείο μας.
Με τη ζύμη αυτή τα νηπιάκια μας έφτιαξαν τα δικά τους ζυμαροδημιουργήματα...



Το παραμύθι αυτό δεν είχε εικόνες αλλά η όμορφη μουσική του, έδωσε έμπνευση στα παιδιά  και ζωγράφισαν εικόνες φανταστικές...
                                                                     

        
                   
              
 Και με τα ζυμαρικά δημιούργησαν έργα μοναδικά!!!  
                  
                                      
                                                            
                                                                          
                                                                                                             


4. "Τα Ελληνάκια" της Ευγενείας Φακίνου
Στο πλαίσιο της ενασχόλησής μας με τις Εθνικές Επετείους διαβάσαμε τα "Ελληνάκια" της Ευγενείας Φακίνου και με αφορμή την ιστορία και την υπέροχη εικονογράφησή του ασχοληθήκαμε με την παράδοση και την λαϊκή τέχνη. Αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός "Λαογραφικού Μουσείου". Απολαύστε το ΕΔΩ:



3η ΕΝΟΤΗΤΑ: "ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ STEAM  (ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ)

1. "ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΜΗΛΑ"-ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ

  • Μπορείτε να παρακολουθήσετε το παραμύθι εδώ.
  • Γνωρίσαμε τον "κύκλο ζωής του μήλου"

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΜΗΛΟΥ

Εδώ μπορείτε να ξαναδείτε τα βιντεάκια που είδαμε στο μάθημα για τον "κύκλο ζωής του μήλου" και "apple life cycle"



  • Γνωρίσαμε το ζωγράφο Cezanne και το έργο του "καλάθι με μήλα", το οποίο συμπληρώσαν τα παιδιά με τον δικό τους τρόπο προσθέτοντας τα αντικείμενα ή τις τροφές που θα θέλαν για να ετοιμάσουν ένα υπέροχο και υγιεινό πρωινό.
  • Δημιούργησαν έναν συνεργατικό πίνακα στη webex Τα μήλα μας βοήθησαν, επίσης, να προσεγγίσουμε τα κλάσματα αλλά και να εκφραστούμε εικαστικά.


ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΤΗ WEBEX






  • ΤΟ ΜΗΛΟ ΣΤΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

ΤΟ ΜΗΛΟ ΤΗΣ ΕΡΙΔΑΣ

ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΜΗΛΑ ΤΩΝ ΕΣΠΕΡΙΔΩΝ

Αναπαράσταση της αγαπημένης σκηνής των παιδιών με ζωγραφική, πλαστελίνη, δραματοποίηση/μεταμφίεση και δημιούργησαν μια "παγωμένη εικόνα".


  • ΤΟ ΜΗΛΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  1. ΤΟ ΜΗΛΟ ΤΟΥ ΝΕΥΤΩΝΑ
  2. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ?
  3. Απαντήσαμε σε κουίζ σωστού - λάθους ώστε να εμπεδώσουμε τη νέα γνώση

  4. Πειραματιστήκαμε


  • Μιλήσαμε για μιλήσαμε για τη "ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ" και την υγιεινή διατροφή



2. "Μια κάμπια πολύ πεινασμένη,  Eric Carle "


Ένα γνωστό, αγαπημένο παιδικό βιβλίο που υμνεί την ομορφιά και τη μαγεία της φύσης ενώ ταυτόχρονα προσφέρει στα παιδιά τη δυνατότητα να ασχοληθούν με πολλές δραστηριότητες και να μάθουν διασκεδάζοντας.
Μέσα από τις πολύχρωμες σελίδες του και με ένα απλό επαναλαμβανόμενο κείμενο οι μικροί μας αναγνώστες μαθαίνουν  για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας, τους αριθμούς από το 1-10, τις μέρες της εβδομάδας και για τη σωστή, υγιεινή διατροφή.
Έτσι η διάσημη αυτή κάμπια γίνεται πηγή έμπνευσης και για εμάς και τις εικαστικές  δημιουργίες μας.



 Με πατάτα κομμένη στη μέση που τη χρησιμοποιήσαμε σαν σφραγίδα και τέμπερες ή χρώματα ζαχαροπλαστικής, φτιάξαμε τη δική μας κάμπια και την αποτυπώσαμε στο χαρτί. Φτιάξαμε επίσης και κάμπιες από αναδιπλωμένο χαρτόνι, τις οποίες "ζωντανέψαμε" αφού καταφέραμε να τις κινούμε, φυσώντας τες μ΄ενα καλαμάκι. Ήταν ένα ευχάριστο παιχνίδι για τα παιδιά μας...


Στη συνέχεια παρατηρήσαμε ότι η κάμπια του παραμυθιού μας έτρωγε ό,τι έβρισκε μπροστά της για να χορτάσει την πείνα της, ώσπου κάποια στιγμή από το πολύ φαγητό δεν ένιωθε καλά. Τότε σκεφτήκαμε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να μιλήσουμε για τη σωστή διατροφή. Παρακολουθήσαμε κι ένα σχετικό βίντεο "Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΦΡΟΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ" και συζητήσαμε για την "Πυραμίδα των Τροφών" , για τα φρούτα και τα λαχανικά και τις ευεργετικές ιδιότητες τους για την υγεία μας.
Έπειτα απ΄όσα μάθαμε, το επόμενο βήμα μας ήταν να δημιουργήσουμε μία Διατροφική Πυραμίδα, ο καθένας όπως τη φανταζόταν...με φυσικά υλικά, με χαρτοκοπτική και την τεχνική κολάζ, με εικόνες από περιοδικά και διαφημιστικά έντυπα.

               

               

Αλλά και με γλυπτική, φτιάξαμε φρούτα και λαχανικά από πλαστελίνη.


Στο τέλος αναφερθήκαμε στον κύκλο ζωής της πεταλούδας, στα στάδια εξέλιξης της και τα αποδώσαμε σε ένα φύλλο εργασίας. Ολοκληρώσαμε το θέμα μας με την κατασκευή μιας πεταλούδας από φίλτρα του καφέ, διάφορα χρώματα και πολλή φαντασία... 


3. Ένα κίτρινο φύλλο, Μ. Μουλάκης
 
Το συγκεκριμένο βιβλίο αναφέρεται στο ταξίδι ενός φθινοπωρινού φύλου, κατά την πτώση του από το κλαδί στο έδαφος. Σε αυτό το σύντομο ταξίδι του, μας αποκαλύπτει μία διαφορετική προσέγγιση του κόσμου μας, δίνοντας αισιόδοξα μηνύματα στα παιδιά. 
 
 

 

Με αφορμή το βιβλίο κάναμε υποθέσεις τι μπορεί να είδε το κίτρινο φύλλο μέσα στην μαύρη τρύπα του δέντρου
 
 
Δημιουργήσαμε τυπώματα με αληθινά φύλλα

 
Δημιουργήσαμε ένα φθινοπωρινό δέντρο με τυπώματα φύλλων (ομαδική εργασία)



Κάναμε μίξεις χρωμάτων ώστε να δημιουργήσουμε τα χρώματα των φθινοπωρινών φύλλων
 

Δημιουργήσαμε τα δικά μας διαφορετικά φύλλα και διακοσμήσαμε την τάξη μας


4.  ΜΠΕΡΔΕΨΟΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΓΙΣΣΑ ΜΠΕΡΔΕΨΟΥΡΑ

Με αφορμή την τραγουδοϊστορία "Μπερδεψοσαλάτα" της Ιωάννας Κυρίτση Τζιώτη  και το "παραμύθι με τα χρώματα" του Αλέξη Κυριτσόπουλου υλοποιήθηκε ένα ολόκληρο project που είχε τα πάντα: πειράματα, μείξεις χρωμάτων, εικαστικές δημιουργίες, ψηφιακά παιχνίδια, μαθηματικά, παραμυθοσαλάτες. Όλα περιλαμβάνονται στο παρακάτω genially.
5. Η Ρόζα στον κήπο
Μια ιστορία για τα φυτά από έναν σοφό κηπουρό με "την Ρόζα στον κήπο" της Cittone Jenny ΕΔΩ που μας δείχνει πως να φυτέψουμε κι εμείς μαζί του ένα λουλούδι, να γίνει αφορμή να γνωρίσουμε τον κύκλο ζωής ενός φυτού, να μάθουμε περισσότερα για την εποχή της Άνοιξης και να θαυμάσουμε τις λουλουδοδημιουργίες μας.
Ένα εκπαιδευτικό βιντεάκι για την Άνοιξη ΕΔΩ



  • και από τον κηπουρό της Ρόζας περάσαμε και γνωρίσαμε ένα άλλον κηπουρό λιγάκι διαφορετικό "τον κηπουρό των παραμυθιών".Μια ιστορία αφιέρωμα στη φιλαναγνωσία και την αγάπη μας για τα βιβλία. Ένας κηπουρός αλλιώτικος από τους άλλους που φυτεύει σελίδες, μαζεύει λέξεις, τις ράβει και φτιάχνει καινούριες ιστορίες και καινούρια βιβλία με μεγάλη φαντασία. Μπορείτε να ακούσετε την ιστορία ΕΔΩ. Ένα ταξίδι, λοιπόν, στη φαντασία μέσα από τη δημιουργία της Ευαγγελίας Ταούλα που σας προσκαλεί να μαντέψετε το θέμα της κάθε ιστορίας, του κάθε βιβλίου που δημιούργησε ο κηπουρός ΕΔΩ.

6. Η κόκκινη κοτούλα - διδακτική αξιοποίηση
















7. Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει



  • δημιουργήσαμε το δικό μας τεχνητό χιόνι τον δικό μας χιονάνθρωπο, παίξαμε και το απολαύσαμε!





  • και δημιουργήσαμε μια αφίσα με εικονολέξεις που ξεκινούν από το γράμμα χ


8. Η Ανακύκλωση
Το θέμα προσεγγίστηκε μέσα από μια σειρά βιβλίων και όλο το πρότζεκτ περιγράφεται ΕΔΩ 














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου