Για το σχολικό έτος 2021-2022 το Νηπιαγωγείο μας με τις εκπαιδευτικούς Ιωαννίδου Ασπασία, Χριστοδούλου Πασχαλιά, Νεστωράκη Κωνσταντία και Τσουρπουδή Νικολέτα, συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning με τίτλο: «Mathematics Games». Το eTwinning είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Eυρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Είναι μια ασφαλής διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει ευρύ φάσμα δυνατοτήτων για συνεργατικές δραστηριότητες, επικοινωνία και ανταλλαγές ιδεών μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών. Το eTwinning βελτιώνει την παιδαγωγική διαδικασία, στοχεύει σε μια πλήρη και συστηματική συνεργασία των σχολείων σε όλα τα επίπεδα και προάγει υψηλής ποιότητας συμπεριληπτική και διαπολιτισμική εκπαίδευση για όλους τους μαθητές. Τα παιδιά μεταξύ άλλων θα μάθουν τη σημασία της συνεργασίας, της επικοινωνίας, της δημοκρατικής συνύπαρξης.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει στο να εξοικειώσει τους μικρούς μαθητές με βασικές μαθηματικές έννοιες μέσα από παιχνίδια και ευχάριστες δραστηριότητες. Το project αυτό δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να εξερευνήσουν, να ικανοποιήσουν την περιέργειά τους και να μάθουν με διασκεδαστικό τρόπο.
- Ενημερωτική επιστολή και συγκατάθεση γονέων για συμμετοχή των μαθητών στο έργο
- Ερωτηματολόγιο αρχικής αξιολόγησης γονέων

- Ερωτηματολόγιο αρχικής αξιολόγησης μαθητών

- Αρχική αξιολόγηση εταίρων

- Ερωτηματολόγιο αρχικής αξιολόγησης εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου μας
- Η πρώτη μας τηλεδιάσκεψη για την οργάνωση του έργου, τα περιεχόμενα, την κατανομή αρμοδιοτήτων και την πορεία του.
- Το χρονοδιάγραμμα και οι υποθεματικές του έργου:

- Η δημιουργία logo. Το δικό μας logo
- Γνωριμία με το σχολείο και την πόλη μας
- Το συνεργατικό βιβλίο για τα χρώματα με τα web 2 παιχνίδια που δημιουργήθηκαν και απόλαυσαν οι μαθητές μας ΕΔΩ
3. MATHEMATICS GAMES AND CODING
Οι προτάσεις του Νηπιαγωγείου μας:"Σπάσε τον κώδικα και βρες την εικόνα"
web2 games: μια πρόταση για εξάσκηση στην κωδικοποίηση με τη βοήθεια του προσομοιωτή του beebot. ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ
4. MATHEMATICS GAMES AND STUDENTS ONLINE MEETINGΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17/12/2021 ΣΤΙΣ 13.00 ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
ONCA EMİL - MEHMET HASAN SERT PRIMARY SCHOOL - KONYA \ TURKEY | https://h5p.org/node/1236423?feed_me=nps https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=5e0f5541-d14d-416b-b0ac-1204a631d80e&single-player=true |
ELİF ATLAS- MEHMET HASAN SERT PRIMARY SCHOOL-KONYA-TURKEY | https://h5p.org/node/1237028 |
GÖKÇE GAZEL/SELÇUKLU BELEDİYESİ HOŞGÖRÜ ANAOKULU KONYA | https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3a6f1216e3c8 |
TUBA ÖZLÜ, SELÇUKLU BELEDİYESİ HOŞGÖRÜ ANAOKULU, KONYA, TURKEY | https://wordwall.net/tr/resource/27012919 |
MERVE ÇEKİRGE TÜLEK- SELÇUKLU BELEDİYESİ HOŞGÖRÜ ANAOKULU/ KONYA/ TURKEY | https://learningapps.org/display?v=pwq7oqv0321 |
2ND KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE | 1. https://learningapps.org/watch?v=pgmfzycsj22 |
6. MATHEMATICS GAMES AND GRAPHICS
Γραφήματα με ποικίλη θεματολογία, φαντασία και μαθηματική σκέψη.
1. Γράφημα για τα Μέσα Μεταφοράς
2. Γράφημα για τα Ζώα σε χειμερία νάρκη
3. Γράφημα για τα αγαπημένα μας φρούτα
4. Γράφημα με θέμα τον Χειμώνα
Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου
Web 2 games with graphıc \ grafik Gonca Emil - Mehmet Hasan Sert Prımary School - Konya \ Turkey https://create.kahoot.it/details/408c1a6b-b20a-4fe4-9caf-c3833565d456
https://create.kahoot.it/creator/8c7ca5bd-07c7-4042-a87c-8c969a165678
Tuba Özlü,Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu,Konya,Turkey https://wordwall.net/tr/resource/27395736 Merve Çekirge Tülek Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu https://wordwall.net/tr/resource/27678741 Gökçe Gazel/Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu, Konya https://wordwall.net/tr/resource/27677207 2nd Kindergarten of Komotini, Greece https://www.liveworksheets.com/ar2827113na Elif Atlas/Mehmet Hasan Sert Prımary School-Konya/Turkey https://create.kahoot.it/details/9303a7a7-5451-4a1d-a089-51f5280f3401
7. MATHEMATICS GAMES AND PATTERN
Μοτίβα με τουβλάκια, χάντρες, σχήματα, χρώματα. Μοτίβα στην τάξη, στην αυλή στο παιχνίδι, στο χαρτί, στα καπέλα.
Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου:
Web 2 games with graphıc \ grafik | |
Gonca Emil - Mehmet Hasan Sert Prımary School - Konya \ Turkey | https://create.kahoot.it/details/408c1a6b-b20a-4fe4-9caf-c3833565d456 https://create.kahoot.it/creator/8c7ca5bd-07c7-4042-a87c-8c969a165678 |
Tuba Özlü,Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu,Konya,Turkey | https://wordwall.net/tr/resource/27395736 |
Merve Çekirge Tülek Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu | https://wordwall.net/tr/resource/27678741 |
Gökçe Gazel/Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu, Konya | https://wordwall.net/tr/resource/27677207 |
2nd Kindergarten of Komotini, Greece | https://www.liveworksheets.com/ar2827113na |
Elif Atlas/Mehmet Hasan Sert Prımary School-Konya/Turkey | https://create.kahoot.it/details/9303a7a7-5451-4a1d-a089-51f5280f3401 |
7. MATHEMATICS GAMES AND PATTERN
Μοτίβα με τουβλάκια, χάντρες, σχήματα, χρώματα. Μοτίβα στην τάξη, στην αυλή στο παιχνίδι, στο χαρτί, στα καπέλα.
Web 2 games for "PATTERN"
Gonca Emil - Mehmet Hasan Sert Prımary School | 1- https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=80bfbd20-448e-487e-8c68-f57736471964&single-player=true 2-https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=fa030445-510d-4a67-9569-153944fca550&single-player=true 3-https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=185b2cb3-e41f-4f17-b897-3ea1cce26ff9&single-player=true 4- https://www.liveworksheets.com/tl2844981ho
|
Tuba Özlü, Selçuklu belediyesi hoşgörü anaokulu, konya, Turkey | |
Elif Atlas - Mehmet Hasan Sert Prımary School | https://learningapps.org/display?v=pcez01cb322 https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=73d21d1a-77cf-4716-b618-d867e4cd6811&single-player=true |
Merve Çekirge Tülek Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu | https://learningapps.org/watch?v=puh9zdgwc22 |
2nd KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE | https://kahoot.it/challenge/8d567ccd-d937-4e57-bb26-be8227a50ade_1646324540790 |
8. MATHEMATICS GAMES AND SYMMETRY
Η Συμμετρία βρίσκεται παντού γύρω μας. Την ανακαλύψαμε στα πρόσωπα, στη φύση, στα σχήματα και τη δημιουργήσαμε με υλικά της τάξης.
GONCA EMİL 1- https://h5p.org/node/1251217?feed_me=nps
2-https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2f6cd5af8fee
Marina Inglés-Ceip Inspector Joan Capó-Mallorca-Spain https://www.liveworksheets.com/worksheets/ca/Matem%C3%A0tiques/Simetria/Simetria_ev1003595iv TUBA ÖZLÜ Merve ÇEKİRGE TÜLEK https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1ece6519bc7b ELİF ATLAS
2ND KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE
9. MATHEMATICS GAMES - NUMBERS AND GROUPING
Ομαδοποιήσεις και αντιστοίχιση ποσότητας και αριθμητικού συμβόλου
Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου:
Web 2 games with groupıng
GONCA EMİL - MEHMET HASAN SERT PRIMARY SCHOOL - KONYA \ TURKEY 1- https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=94736852-0beb-4c9f-953c-0c99ed363d32&single-player=true
2-https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=5083534e-9db1-4ab0-a586-6979f06f30ce&single-player=true
3- https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=9e15abeb-a447-4ae0-a85b-451acc12ca25&single-player=true
ELİF ATLAS-MEHMET HASAN SERT PRIMARY SCHOOL-KONYA / TURKEY TUBA ÖZLÜ, SELÇUKLU BELEDİYESİ HOŞGÖRÜ ANAOKULU, KONYA, TURKEY https://learningapps.org/display?v=pp9khcjt522 2ND KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE https://learningapps.org/watch?v=pnn9x0kxj20
10. 14 MARCH - WORLD MATHEMATICS DAY
Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Μαθηματικών στις 14 Μαρτίου, συναποφασίστηκε να δημιουργήσουμε μια δράση στην οποία οι μάσκες και τα t-shirts στολισμένα με μαθηματικά σύμβολα, μαθηματικές πράξεις και φαντασία είχαν την τιμητική τους.
Όλες οι σχετικές αναρτήσεις της δράσεις ΕΔΩ
Επικαιροποίηση χρονοδιαγράμματος και δραστηριοτήτων
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
11.MIXED COUNTRY TEAM WORKS
Η δική μας ομάδα είχε ως θέμα: "ETHNOMATHEMATICS"."Εθνομαθηματικά"-Μαθηματικά μέσα από τους διαφορετικούς πολιτισμούς, τη λαογραφία, τα ήθη και έθιμα. Προσεγγίσαμε μαθηματικές έννοιες με δραστηριότητες για τις οποίες αντλήσαμε έμπνευση μέσα από:
την αγγειοπλαστική της αρχαίας γεωμετρικής περιόδου (είδη γραμμών, σχήματα, μοτίβα, συμμετρία)
από την παραδοσιακή ελληνική λαϊκή τέχνη και τα κεντήματα που κοσμούσαν τις παραδοσιακές φορεσιές των ελλήνων και τα περίτεχνα εργόχειρα των γυναικών που διακοσμούσαν τα σπίτια. Παρόμοια σχέδια συναντάμε και στη ζωγραφική παραδοσιακών πιάτων. Όλα τα παραπάνω τα συναντάμε στα Λαογραφικά μας Μουσεία. Η έμπνευση προήλθε από την εικονογράφηση του βιβλίου της Ευγενίας Φακίνου "Τα Ελληνάκια", το οποίο επεξεργαστήκαμε στο πλαίσιο της επετείου της 25ης Μαρτίου (συμμετρία, αρίθμηση, μίξεις χρωμάτων).

Από τα υφαντά μας (σχήματα, μοτίβο, επανάληψη)
- Από τα ήθη και έθιμα του τόπου μας (η κυρά Σαρακοστή και ο αριθμός 7)
OUR TEAM WORK
https://mystuff.bublup.com/mybublup/#/mystuff/001-f-c7321fe3-376d-4da4-8e69-112599f04d97/mixed
12.MATHEMATICS GAMES-MEASURING AND CLOCK
Μετρήσαμε, μάθαμε την ώρα και δημιουργήσαμε τα δικά μας ρολόγια.
Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου:
Web 2 game measurıng and clock
-
GONCA EMİL
MEHMET HASAN SERT İLKOKULU
KONYA \ TÜRKİYE
1 - https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=c236ba1d-4535-4a02-9371-1ac5d291da4c&single-player=true
Elif Atlas
Mehmet Hasan Sert İlkokulu
Konya / TURKEY
https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=bcfac884-e811-4ead-b2c9-0ba4fbe682a2&single-player=true Merve Çekirge Tülek/ Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu https://learningapps.org/watch?v=phmnvw4u322 Marina Inglés
Ceip Inspector Joan Capó/ Mallorca, Spain.
https://www.liveworksheets.com/vx1369265xa
TUBA ÖZLÜ, SELÇUKLU BELEDİYESİ HOŞGÖRÜ ANAOKULU, KONYA, TURKEY https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3ce2d69133f6 2ND KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE https://learningapps.org/watch?v=p47btibok22
13.MATHEMATICS GAMES AND ADDITION-SUBTRACTION
Ασχοληθήκαμε με προσθέσεις και αφαιρέσεις αρχικά αντικειμένων της τάξης και στη συνέχεια με εικόνες και αριθμούς.
Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου:
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
1. ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ STORYJUMPER (η επιλογή του ήρωα και της μαθηματικής έννοιας που πραγματεύεται η ιστορία προέκυψε από ψηφοφορία των εταίρων)
https://www.storyjumper.com/sjeditor/edit/129460872/
2. ΟΛΑ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΣΕ ΕΝΑ PADDLET
https://padlet.com/goncaemil42/k8y833djupmk
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΤΑΙΡΩΝ
https://view.genial.ly/626fdb67f57bb10018b5e1c6/presentation-basic-presentation
ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ
https://www.canva.com/design/DAE_quHjXuA/iau9k7F73oYN4eHxKj9x3Q/edit
ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ
ΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΠΌ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΕΔΩ
GONCA EMİL | 1- https://h5p.org/node/1251217?feed_me=nps 2-https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2f6cd5af8fee |
Marina Inglés-Ceip Inspector Joan Capó-Mallorca-Spain | https://www.liveworksheets. |
TUBA ÖZLÜ | |
Merve ÇEKİRGE TÜLEK | https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1ece6519bc7b |
ELİF ATLAS |
|
2ND KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE |
9. MATHEMATICS GAMES - NUMBERS AND GROUPING
Ομαδοποιήσεις και αντιστοίχιση ποσότητας και αριθμητικού συμβόλου
Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου:
Web 2 games with groupıng | |
GONCA EMİL - MEHMET HASAN SERT PRIMARY SCHOOL - KONYA \ TURKEY | 1- https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=94736852-0beb-4c9f-953c-0c99ed363d32&single-player=true 2-https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=5083534e-9db1-4ab0-a586-6979f06f30ce&single-player=true 3- https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=9e15abeb-a447-4ae0-a85b-451acc12ca25&single-player=true |
ELİF ATLAS-MEHMET HASAN SERT PRIMARY SCHOOL-KONYA / TURKEY | |
TUBA ÖZLÜ, SELÇUKLU BELEDİYESİ HOŞGÖRÜ ANAOKULU, KONYA, TURKEY | https://learningapps.org/display?v=pp9khcjt522 |
2ND KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE | https://learningapps.org/watch?v=pnn9x0kxj20 |
10. 14 MARCH - WORLD MATHEMATICS DAY
Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Μαθηματικών στις 14 Μαρτίου, συναποφασίστηκε να δημιουργήσουμε μια δράση στην οποία οι μάσκες και τα t-shirts στολισμένα με μαθηματικά σύμβολα, μαθηματικές πράξεις και φαντασία είχαν την τιμητική τους.
Όλες οι σχετικές αναρτήσεις της δράσεις ΕΔΩ
Επικαιροποίηση χρονοδιαγράμματος και δραστηριοτήτων
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
11.MIXED COUNTRY TEAM WORKS
Η δική μας ομάδα είχε ως θέμα: "ETHNOMATHEMATICS"."Εθνομαθηματικά"-Μαθηματικά μέσα από τους διαφορετικούς πολιτισμούς, τη λαογραφία, τα ήθη και έθιμα. Προσεγγίσαμε μαθηματικές έννοιες με δραστηριότητες για τις οποίες αντλήσαμε έμπνευση μέσα από:
την αγγειοπλαστική της αρχαίας γεωμετρικής περιόδου (είδη γραμμών, σχήματα, μοτίβα, συμμετρία)
από την παραδοσιακή ελληνική λαϊκή τέχνη και τα κεντήματα που κοσμούσαν τις παραδοσιακές φορεσιές των ελλήνων και τα περίτεχνα εργόχειρα των γυναικών που διακοσμούσαν τα σπίτια. Παρόμοια σχέδια συναντάμε και στη ζωγραφική παραδοσιακών πιάτων. Όλα τα παραπάνω τα συναντάμε στα Λαογραφικά μας Μουσεία. Η έμπνευση προήλθε από την εικονογράφηση του βιβλίου της Ευγενίας Φακίνου "Τα Ελληνάκια", το οποίο επεξεργαστήκαμε στο πλαίσιο της επετείου της 25ης Μαρτίου (συμμετρία, αρίθμηση, μίξεις χρωμάτων).

Από τα υφαντά μας (σχήματα, μοτίβο, επανάληψη)
- Από τα ήθη και έθιμα του τόπου μας (η κυρά Σαρακοστή και ο αριθμός 7)
OUR TEAM WORK
https://mystuff.bublup.com/mybublup/#/mystuff/001-f-c7321fe3-376d-4da4-8e69-112599f04d97/mixed
12.MATHEMATICS GAMES-MEASURING AND CLOCK
Μετρήσαμε, μάθαμε την ώρα και δημιουργήσαμε τα δικά μας ρολόγια.
Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου:
Web 2 game measurıng and clock
-
GONCA EMİL
MEHMET HASAN SERT İLKOKULU
KONYA \ TÜRKİYE
1 - https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=c236ba1d-4535-4a02-9371-1ac5d291da4c&single-player=true
Elif Atlas
Mehmet Hasan Sert İlkokulu
Konya / TURKEY
https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=bcfac884-e811-4ead-b2c9-0ba4fbe682a2&single-player=true Merve Çekirge Tülek/ Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu https://learningapps.org/watch?v=phmnvw4u322 Marina Inglés
Ceip Inspector Joan Capó/ Mallorca, Spain.
https://www.liveworksheets.com/vx1369265xa
TUBA ÖZLÜ, SELÇUKLU BELEDİYESİ HOŞGÖRÜ ANAOKULU, KONYA, TURKEY https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3ce2d69133f6 2ND KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE https://learningapps.org/watch?v=p47btibok22
13.MATHEMATICS GAMES AND ADDITION-SUBTRACTION
Ασχοληθήκαμε με προσθέσεις και αφαιρέσεις αρχικά αντικειμένων της τάξης και στη συνέχεια με εικόνες και αριθμούς.
Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου:
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
1. ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ STORYJUMPER (η επιλογή του ήρωα και της μαθηματικής έννοιας που πραγματεύεται η ιστορία προέκυψε από ψηφοφορία των εταίρων)
https://www.storyjumper.com/sjeditor/edit/129460872/
2. ΟΛΑ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΣΕ ΕΝΑ PADDLET
https://padlet.com/goncaemil42/k8y833djupmk
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΤΑΙΡΩΝ
https://view.genial.ly/626fdb67f57bb10018b5e1c6/presentation-basic-presentation
ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ
https://www.canva.com/design/DAE_quHjXuA/iau9k7F73oYN4eHxKj9x3Q/edit
ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ
ΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΠΌ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΕΔΩ
Επικαιροποίηση χρονοδιαγράμματος και δραστηριοτήτων
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ
"Εθνομαθηματικά"-Μαθηματικά μέσα από τους διαφορετικούς πολιτισμούς, τη λαογραφία, τα ήθη και έθιμα. Προσεγγίσαμε μαθηματικές έννοιες με δραστηριότητες για τις οποίες αντλήσαμε έμπνευση μέσα από:
την αγγειοπλαστική της αρχαίας γεωμετρικής περιόδου (είδη γραμμών, σχήματα, μοτίβα, συμμετρία)
από την παραδοσιακή ελληνική λαϊκή τέχνη και τα κεντήματα που κοσμούσαν τις παραδοσιακές φορεσιές των ελλήνων και τα περίτεχνα εργόχειρα των γυναικών που διακοσμούσαν τα σπίτια. Παρόμοια σχέδια συναντάμε και στη ζωγραφική παραδοσιακών πιάτων. Όλα τα παραπάνω τα συναντάμε στα Λαογραφικά μας Μουσεία. Η έμπνευση προήλθε από την εικονογράφηση του βιβλίου της Ευγενίας Φακίνου "Τα Ελληνάκια", το οποίο επεξεργαστήκαμε στο πλαίσιο της επετείου της 25ης Μαρτίου (συμμετρία, αρίθμηση, μίξεις χρωμάτων).
Από τα υφαντά μας (σχήματα, μοτίβο, επανάληψη)
- Από τα ήθη και έθιμα του τόπου μας (η κυρά Σαρακοστή και ο αριθμός 7)
OUR TEAM WORK
https://mystuff.bublup.com/mybublup/#/mystuff/001-f-c7321fe3-376d-4da4-8e69-112599f04d97/mixed
12.MATHEMATICS GAMES-MEASURING AND CLOCK
Μετρήσαμε, μάθαμε την ώρα και δημιουργήσαμε τα δικά μας ρολόγια.
Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου:
Web 2 game measurıng and clock
-
GONCA EMİL
MEHMET HASAN SERT İLKOKULU
KONYA \ TÜRKİYE
1 - https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=c236ba1d-4535-4a02-9371-1ac5d291da4c&single-player=true
Elif Atlas
Mehmet Hasan Sert İlkokulu
Konya / TURKEY
https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=bcfac884-e811-4ead-b2c9-0ba4fbe682a2&single-player=true Merve Çekirge Tülek/ Selçuklu Belediyesi Hoşgörü Anaokulu https://learningapps.org/watch?v=phmnvw4u322 Marina Inglés
Ceip Inspector Joan Capó/ Mallorca, Spain.
https://www.liveworksheets.
com/vx1369265xa TUBA ÖZLÜ, SELÇUKLU BELEDİYESİ HOŞGÖRÜ ANAOKULU, KONYA, TURKEY https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3ce2d69133f6 2ND KINDERGARTEN OF KOMOTINI, GREECE https://learningapps.org/watch?v=p47btibok22
13.MATHEMATICS GAMES AND ADDITION-SUBTRACTION
Ασχοληθήκαμε με προσθέσεις και αφαιρέσεις αρχικά αντικειμένων της τάξης και στη συνέχεια με εικόνες και αριθμούς.
Οι αναρτήσεις μας στο Τwinspace του έργου:
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
1. ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ STORYJUMPER (η επιλογή του ήρωα και της μαθηματικής έννοιας που πραγματεύεται η ιστορία προέκυψε από ψηφοφορία των εταίρων)
https://www.storyjumper.com/sjeditor/edit/129460872/
2. ΟΛΑ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΣΕ ΕΝΑ PADDLET
https://padlet.com/goncaemil42/k8y833djupmk
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΤΑΙΡΩΝ
https://view.genial.ly/626fdb67f57bb10018b5e1c6/presentation-basic-presentation
ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ
https://www.canva.com/design/DAE_quHjXuA/iau9k7F73oYN4eHxKj9x3Q/edit
ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ
ΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΠΌ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου