Πρόγραμμα Ε-twinning "I'm trying, exploring, discovering"
Είδαμε το μύθο του Αισώπου "Ο ήλιος και ο βοριάς"
και στη συνέχεια δραματοποιήσαμε το μύθο.
Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το μύθο του Αισώπου
Γνωρίσαμε το πρώτο γράμμα του αέρα, το περπατήσαμε και το γράψαμε.
Είδαμε το γράμαμ Α από τη σειρά ένα γράμμα μια ιστορία
και βρήκαμε όσες περισσότερες λέξεις μπορούσαμε από α.
Ζωγραφίσαμε με καλαμάκι με τη βοήθεια του αέρα
Ξεκινώντας την ενότητα "Δραστηριότητες εξωτερικού χώρου" πειραματιστήκαμε με τις ιδιότητες του αέρα. Στην αρχή δόθηκε στα νήπια ένα φύλλο εργασίας προκειμένου να ανιχνευτούν οι πρότερες γνώσεις τους σχετικά με το που νομίζουν ότι υπάρχει αέρας.Οι απαντήσεις πολλές και διαφορετικές, στα βουνά, έξω από το σχολείο κλπ.Για να ανακαλύψουμε τον αέρα που υπάρχει έξω από το σχολείο μας βγήκαμε έξω στην αυλή και προσπαθήσαμε να τον πιάσουμε, να τον δούμε, να τον μυρίσουμε....
Προσπαθούμε να πιάσουμε τον αέρα |
Όμως δεν ήταν δυνατό γιατί ο αέρας είναι αόρατος, άχρωμος κλπ. Για το λόγο αυτό προσπαθήσαμε να τον φυλακίσουμε μέσα σε μία σακούλα
Τον φυλακίσαμε |
Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να ανακαλύψουμε αν υπάρχει αέρας μέσα σε ένα άδειο μπουκάλι αναψυκτικού , νερού... βυθίζοντας τα μέσα σε μία λεκάνη με νερό. Παρατηρήσαμε να βγαίνουν από το μπουκάλι φυσαλίδες αέρα όπως όταν φυσάμε με το καλαμάκι στο νερό και διαπιστώσαμε ότι στο εσωτερικό του υπάρχει αέρας.
Βυθίζουμε το μπουκάλι στο νερό |
Δημιουργούμε μπουρμπουλήθρες με το καλαμάκι |
Διαπιστώσαμε ότι ο αέρας υπάρχει παντού΄στον εξωτερικό χώρο. Υπάρχει όμως και στην τάξη μας ή όχι ; Δοκιμάσαμε να τον πιάσουμε με μία σακούλα στην τάξη μας....
και τα καταφέραμε.Άρα υπάρχει και μέσα σε αυτή και ας μην τον βλέπουμε. Στη συνέχεια τοποθετήσαμε σε ένα ποτήρι χαρτί κουζίνας, βυθίσαμε το ποτήρι μέσα στο νερό και διαπιστώσαμε ότι το χαρτί δε βράχηκε γιατί ο αέρας εμποδισε το νερό να μπει στο ποτήρι.
Τοποθετήσαμε ένα κερί μέσα σε ένα βάζο και διαπιστώσαμε ότι σβήνει μόλις τελειώσει το οξυγόνο που υπάρχει στον αέρα.Είδαμε το μύθο του Αισώπου "Ο ήλιος και ο βοριάς"
ο ήλιος |
ο βοριάς |
όσο φυσούσε ο βοριάς ο άνθρωπος τυλιγόταν περισσότερο στο παλτό του |
κρύωσε τόσο πολύ που έβγαλε και κουβέρτα για να τυλιχτεί |
Γνωρίσαμε το πρώτο γράμμα του αέρα, το περπατήσαμε και το γράψαμε.
Είδαμε το γράμαμ Α από τη σειρά ένα γράμμα μια ιστορία
και βρήκαμε όσες περισσότερες λέξεις μπορούσαμε από α.
Ζωγραφίσαμε λέξεις που αρχίζουν από Α
Γνωρίσαμε το θεό των ανέμων τον Αίολο που βοήθησε τον Οδυσσέα
και ζωγραφίσαμε την περιπέτεια του Οδυσσέα στο νησί των ανέμων
Κατασκευάσαμε ανεμόμυλους και ανεμοδείκτες
Ζωγραφίσαμε με καλαμάκι με τη βοήθεια του αέρα
Το βιβλίο με τις δραστηριότητες εξωτερικού χώρου όλων των εταίρων
Open publication - Free publishing
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου