Για να τιμήσουμε το έθιμο της Τσικνοπέμπτης ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μας έφερε κιμά για να ετοιμάσουμε κεφτεδάκια μαζί με τα παιδιά. Πολτοποιήσαμε το κρεμμύδι,
|
Βάλαμε τα αυγά |
|
προσθέσαμ ετο πολτοποιημένο κρεμμύδι |
|
προσθέσαμε ρίγανη |
|
τρίψαμε πιπέρι |
ζυμώσαμε τα κεφτεδάκια και τα μετρήσαμε. Ήταν όλα 25. Στη συνέχεια τα βάλαμε στο φούρνο.
Προέκυψε όμως το ερώτημα από πόσα κεφτεδάκια θα φάμε. Αν όλοι πάρουμε από 1 πόσα θα περισσέψουν ;Πώς μπορούμε να το βρούμε αυτό ; με
- Να πάρουμε όλοι από ένα κεφτεδάκι κια να μετρησουμε αυτά που περισσέυουν (Αποστολία)
-Τα κεφτεδάκια όμως είναι στο φούρνο.(Σπυρίδων)
- Να χρησιμοποιήσουμε τους αριθμούς από το ημερολόγιο για κεφτεδάκια. Να πάρουν όλοι από ένα αριθμό και να μετρήσουμε τους αριθμούς που μένουν. Τόσα κεφτεδάκια περισσεύουν (πρότεινε η Ιωάννα)
|
Τοποθετούμε 25 αριθμούς στη μοκέτα |
|
παίρνουμε ο καθένας με τη σειρά έναν αριθμό |
|
μετράμε τους αριθμούς που περισσεψαν |
Διαπιστώσαμε ότι θα περισσέψουν 9 κεφτεδάκια. Είναι δυνατόν να πάρουμε όλοι και δεύτερο κεφτεδάκι ;
-όχι κυρία αλλά μπορούμε να πάρουμε από μισό
Αυτό και κάναμε. Κόψαμε τους αριθμούς που περίσσεψαν στη μέση και διαπιστώσαμε ότι όλοι θα πάρουμε από 1,5 κεφτεδάκι και θα περισσέψει ένα και για την κυρία.
Αξιοποιώντας την ευκαιρία που μας δόθηκε κάναμε μια πρώτη προσέγγιση της διαίρεσης στο νηπιαγωγείθο.
Ακολούθως ετοιμάσαμε το σάντουιτς μας και το απολάυσαμε . Ήταν πεντανόστιμο.
Στη συνέχεια κόψαμε φτερά για να φτιάξουμε ινδιάνικο καπέλο, το στολίσαμε, το φορέσαμε και χορέψαμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου