Το
έναυσμα για να της αφιερωθεί η συζήτηση και οι δραστηριότητες που
ακολούθησαν, δόθηκε από ένα νήπιο την Εύα που μας έφερε το Φεβρουάριο ένα κλαδί ανθισμένης αμυγδαλιάς.Παρατηρήσαμε την αμυγδαλιά, το χρώμα των λουλουδιών της και αποφασίσαμε να φτιάξουμε μία μέσα από ένα παιχνίδι μαθηματικών. Κάθε νήπιο έριχνε δύο μεγάλα ζάρια και μετρούσε τον αριθμό που έφερε. Αυτός θα ήταν και ο αριθμός των λουλουδιών που θα είχε η αμυγδαλιά του.
Στη συνέχεια κάθε νήπιο έπαιρνε ένα κομμάτι ροζ και άσπρο γκοφρέ για να φτιάξει τα λουλούδια και ένα κομμάτι καφέ για τον κορμό.
Στο τέλος έγραψαν τον αριθμό των λευκών και ροζ λουλουδιών , τους οποίους αν προσθέσουμε δημιουργούν τον αρχικό αριθμό.
Στη συνέχεια είδαμε και ακούσαμε τον μύθο της αμυγδαλιάς
και τα νήπια αποφάσισαν τον παίξουν. Με κλήρωση επιλέχθηκαν τα παιδιά που θα παίξουν την αμυγδαλιά, τη μητέρα της
, τον Βοριά- πρίγκηπα
και ο αφηγητής.
Τα υπόλοιπα κατασκεύσαν το δέντρο αμυγδαλιά στο οποίο μεταμορφώθηκε η πρωταγωνίστρια της ιστορίας.
Και επειδή μας άρεσε τόσο πολύ ο μύθος, τον παρουσιάσαμε στα παιδιά της διπλανής τάξης, τα οποία τον έπαιξαν και αυτά.
Ζωγραφίσαμε το μύθο της αμυγδαλιάς
Στη συνέχεια κάθε νήπιο έπαιρνε ένα κομμάτι ροζ και άσπρο γκοφρέ για να φτιάξει τα λουλούδια και ένα κομμάτι καφέ για τον κορμό.
Στο τέλος έγραψαν τον αριθμό των λευκών και ροζ λουλουδιών , τους οποίους αν προσθέσουμε δημιουργούν τον αρχικό αριθμό.
Στη συνέχεια είδαμε και ακούσαμε τον μύθο της αμυγδαλιάς
και τα νήπια αποφάσισαν τον παίξουν. Με κλήρωση επιλέχθηκαν τα παιδιά που θα παίξουν την αμυγδαλιά, τη μητέρα της
, τον Βοριά- πρίγκηπα
και ο αφηγητής.
Τα υπόλοιπα κατασκεύσαν το δέντρο αμυγδαλιά στο οποίο μεταμορφώθηκε η πρωταγωνίστρια της ιστορίας.
Και επειδή μας άρεσε τόσο πολύ ο μύθος, τον παρουσιάσαμε στα παιδιά της διπλανής τάξης, τα οποία τον έπαιξαν και αυτά.
Ζωγραφίσαμε το μύθο της αμυγδαλιάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου