Αυτή τη σχολική χρονιά το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει σε ένα πρόγραμμα E-twinning με τίτλο "Small scientists : STEM club" με εταίρους χώρες της Ευρώπης.
Τι είναι το STEM; Το ακρωνυμιο STEM βγαίνει από τις λέξεις Science (επιστήμη), Technology (Τεχνολογία), Engineering (Μηχανική) και Mathematics (Μαθηματικά). Σκοπός του προγράμματος είναι η ενασχόληση των νηπίων με δραστηριότητες από τα παραπάνω αντικείμενα χρησιμοποιώντας το διδακτικό μοντέλο 5Ε.
Το μήνα Ιανουάριο ασχοληθήκαμε με το αντικείμενο "Computer engineering ". Αρχικά έγινε διερεύνηση μέσω ζωγραφικής των πρότερων γνώσεων των νηπίων σχετικά με το "τι είναι ο υπολογιστής".
Ακολούθως δημιουργήσαμε μια αλγορυθμική ακολουθία "κατασκευής ενός χιονάνθρωπου".Ατομικά κάθε νήπιο τοποθετησε με τη σειρά τις εικόνες για να φτιάξει το χιονάνθρωπο και στη συνέχεια σε ζευγάρια. Ομοίως τοποθετήσαμε στη σειρά εικόνες που απεικονίζουν τα βήματα κατασκευής χριστουγεννιάτικων μπισκότων και την ανάπτυξη ενός φασολιού. Στη συνέχεια οδηγήσαμε τη μελισσούλα Beebot βήμα βήμα για να κατασκευάσει τον χιονάνθρωπο.
Επισκεφτήκαμε τη σελίδα https://studio.code.org/s/course1 και παίξαμε παιχνίδια γνωριμιίας/ χρήσης κώδικα ατομικά και ομαδικά.
Ακολούθως προσπαθήσαμε να γράψουμε τον κώδικα (τα βήματα που απαιτούνται για να φτάσει η μέλισσα στον κλόουν. Πρώτα σχεδιάσαμε τη διαδρομή και μετά γράψαμε τις εντολές.
Προσπαθήσαμε το ίδιο να κάνουμε και στο χαρτί να γράψουμε τις εντολές που απαιτούνται για να πάει η μέλισσα στον αρλεκίνο.
Στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε το ίδιο στο λογισμικό του beebot στο διαδραστικό πίνακα
Ολοκληρώνοντας την ενότητα του υπολογιστή τα νήπια ζωγράφισαν ξανά "τι είναι ο υπολογιστής"
Οι εταίροι μας |
Το μήνα Ιανουάριο ασχοληθήκαμε με το αντικείμενο "Computer engineering ". Αρχικά έγινε διερεύνηση μέσω ζωγραφικής των πρότερων γνώσεων των νηπίων σχετικά με το "τι είναι ο υπολογιστής".
Pretest computer from tsigidou
Στη συνέχεια παίξαμε τα παρακάτω ψηφιακά παιχνίδια γνωριμίας με τους εταίρους και τις σημαίες των χωρών τους στο διαδραστικό πίνακαΑκολούθως δημιουργήσαμε μια αλγορυθμική ακολουθία "κατασκευής ενός χιονάνθρωπου".Ατομικά κάθε νήπιο τοποθετησε με τη σειρά τις εικόνες για να φτιάξει το χιονάνθρωπο και στη συνέχεια σε ζευγάρια. Ομοίως τοποθετήσαμε στη σειρά εικόνες που απεικονίζουν τα βήματα κατασκευής χριστουγεννιάτικων μπισκότων και την ανάπτυξη ενός φασολιού. Στη συνέχεια οδηγήσαμε τη μελισσούλα Beebot βήμα βήμα για να κατασκευάσει τον χιονάνθρωπο.
Προσπαθήσαμε το ίδιο να κάνουμε και στο χαρτί να γράψουμε τις εντολές που απαιτούνται για να πάει η μέλισσα στον αρλεκίνο.
Στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε το ίδιο στο λογισμικό του beebot στο διαδραστικό πίνακα
Ολοκληρώνοντας την ενότητα του υπολογιστή τα νήπια ζωγράφισαν ξανά "τι είναι ο υπολογιστής"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου