Ξεκινήσαμε θέτοντας έναν προβληματισμό
"τί θα συνέβαινε αν δεν υπήρχαν φανάρια
και σήματα στους δρόμους;"
Οι απαντήσεις πολλές και ενδιαφέρουσες.
και σήματα στους δρόμους;"
Οι απαντήσεις πολλές και ενδιαφέρουσες.
"δεν θα ξέραμε που θα πάμε" Γεωργία
"δεν θα ξέρουμε που πρέπει να σταματήσουμε¨ Αναστασία
"δεν θα ξέρουμε που πρέπει να στρίψουμε ,αριστερά
ή δεξιά" Γρηγόρης
"θα γίνονται ατυχήματα" Γεωργία
"τα αυτοκίνητα θα τρακάρουν και θα είναι δύσκολο για τους
πεζούς" Αστέρης
Στη συνέχεια παρατηρήσαμε τα σήματα και τα χωρίσαμε σε κατηγορίες....
αυτά που επισημαίνουν κίνδυνο,αυτά που προειδοποιούν, αυτά που απαγορεύουν και αυτά που επιτρέπουν
Στη συνέχεια παρατηρήσαμε τα σήματα και τα χωρίσαμε σε κατηγορίες....
αυτά που επισημαίνουν κίνδυνο,αυτά που προειδοποιούν, αυτά που απαγορεύουν και αυτά που επιτρέπουν
Ζωγράφισαν το φανάρι βάζοντας τα χρώματα στη σωστή σειρά
Παρακολουθήσαμε βιντεάκια στο διαδίκτυο για το πως πρέπει να συμπεριφερόμαστε σαν επιβάτες αυτοκινήτων, σαν πεζοί και σαν οδηγοί ποδηλάτων. Και στην πράξη πηγαίνοντας να παρακολουθήσουμε θέατρο έδεσαν τις ζώνες τους στο λεωφορείο και σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής παρατηρούσαν τα σήματα .
Ζωγράφισαν τον εαυτό τους ως επιβάτη
Ζωγράφισαν τον εαυτό τους ως επιβάτη
Διαβάσαμε το ποίημα για τον Σταμάτη και τον Γρηγόρη ,τους ζωγράφισαν και τους κόλλησαν στο φύλλο εργασίας
Τέλος ήρθε η ώρα να γλυκαθούμε.....
Φτιάξαμε τα "γλυκοφάναρα"
και τα συνοδεύσαμε με αυτό το ποιηματάκι
Τέλος ήρθε η ώρα να γλυκαθούμε.....
Φτιάξαμε τα "γλυκοφάναρα"
και τα συνοδεύσαμε με αυτό το ποιηματάκι
"Αφού είπαμε αρκετά για τα
μέσα μεταφοράς
μάθαμε πως πρέπει να κυκλοφορούμε σωστά
σκεφτήκαμε να γλυκαθούμε
το φανάρι να κάνουμε γλυκό
και να το φάμε στο
λεπτό!!!Α.Χ."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου