Διαβάσαμε το βιβλίο "Το Πρώτο Πάσχα" το οποίο εξιστορεί τα γεονότα της σύλληψης, σταύρωσης και Ανάστασης του Χριστού
Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το μυστικό δείπνο και λύσαμε το πρόβλημα των 12 μαθητών. Πόσοι μαθητές πρέπει να καθίσουν αριστερά και δεξιά του Χριστού έτσι ώστε να υπάρχει ο ίδιος αριθμός μαθητών και στις δύο μεριές και όλοι μαζί οι μαθητές να είναι δώδεκα;
Το πρόβλημα δύσκολο αλλά γρήγορα βρήκαμε τη λύση.
Την ώρα του φαγητού είδαμε τη σταύρωση του Χριστού σε παιδική ταινία.
Κατασκευάσαμε το καλάθι για τα αυγά μας με κορδέλες από χαρτί γκοφρέ τις οποίες έπλεξαν τα παιδιά σε βάση από χαρτόνι.
Βάψαμε αυγά με τρεις διαφορετικούς τρόπους
1ος τρόπος: Ζωγραφίσαμε τα αυγά με κηρομπογιές και στη συνέχεια τα βουτήξαμε σε νερό στο οποίο κάθε παιδί είχε βάλει προηγουμένως ένα κομμάτι χαρτί γκοφρέ.
2ος τρόπος: Τα νήπια έκοψαν μικρά κομματάκια από χαρτί γκοφρέ, τα οποία έβαλαν στη συνέχεια μέσα σε ένα φίλτρο του καφέ. Ακολούθως έβαλαν το αυγό και το σκέπασαν πάλι με κομματάκια γκοφρέ. Αφού κλείσαμε το φίλτρο, το βούτηξαν σε νερό και το άφησαν να στεγνώσει.
3ος τρόπος: Το τρίτο αυγό το βάψαμε με παραδοσιακό τρόπο με κρεμυδόφυλλα. Σε μία κατσαρόλα τα νήπια έβαλαν κρεμυδόφυλλα, στη συνέχεια τα αυγά, τα οπόια και σκέπασαν με κρεμυδόφυλλα. Στο τέλος βάλαμε νερό και τοποθετήσαμε την κατσαρόλα στο μάτι της κουζίνας για να βράσουν.
Κατασκευάσαμε πασχαλινή κάρτα με λωρίδες από χαρτιά ταπετσαρίας τα οποία κόλησαν τα νήπια από τη μέσα πλευρά ενός αυγού. Στη συνέχεια γράψαμε τις ευχές μας και ζωγραφίσαμε πασχαλινές εικόνες.
Με αφορμή τον ερχομό του Σαββάτου του Λαζάρου φτιάξαμε λαζαράκια. Κάθε νήπιο πρόσθεσε και από ένα υλικό για να γίνει η ζύμη, την οποία στη συνέχεια έπλασαν δίνοντας τη μορφή του Λαζάρου.
Στο τέλος μάθαμε και τα κάλαντα του Λαζάρου τα οποία λένε στη Θράκη.
Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το μυστικό δείπνο και λύσαμε το πρόβλημα των 12 μαθητών. Πόσοι μαθητές πρέπει να καθίσουν αριστερά και δεξιά του Χριστού έτσι ώστε να υπάρχει ο ίδιος αριθμός μαθητών και στις δύο μεριές και όλοι μαζί οι μαθητές να είναι δώδεκα;
Το πρόβλημα δύσκολο αλλά γρήγορα βρήκαμε τη λύση.
Την ώρα του φαγητού είδαμε τη σταύρωση του Χριστού σε παιδική ταινία.
Κατασκευάσαμε το καλάθι για τα αυγά μας με κορδέλες από χαρτί γκοφρέ τις οποίες έπλεξαν τα παιδιά σε βάση από χαρτόνι.
Έτοιμο το καλαθάκι μας |
1ος τρόπος: Ζωγραφίσαμε τα αυγά με κηρομπογιές και στη συνέχεια τα βουτήξαμε σε νερό στο οποίο κάθε παιδί είχε βάλει προηγουμένως ένα κομμάτι χαρτί γκοφρέ.
2ος τρόπος: Τα νήπια έκοψαν μικρά κομματάκια από χαρτί γκοφρέ, τα οποία έβαλαν στη συνέχεια μέσα σε ένα φίλτρο του καφέ. Ακολούθως έβαλαν το αυγό και το σκέπασαν πάλι με κομματάκια γκοφρέ. Αφού κλείσαμε το φίλτρο, το βούτηξαν σε νερό και το άφησαν να στεγνώσει.
3ος τρόπος: Το τρίτο αυγό το βάψαμε με παραδοσιακό τρόπο με κρεμυδόφυλλα. Σε μία κατσαρόλα τα νήπια έβαλαν κρεμυδόφυλλα, στη συνέχεια τα αυγά, τα οπόια και σκέπασαν με κρεμυδόφυλλα. Στο τέλος βάλαμε νερό και τοποθετήσαμε την κατσαρόλα στο μάτι της κουζίνας για να βράσουν.
Έτοιμα τα αυγά μας στα καλάθια |
Με αφορμή τον ερχομό του Σαββάτου του Λαζάρου φτιάξαμε λαζαράκια. Κάθε νήπιο πρόσθεσε και από ένα υλικό για να γίνει η ζύμη, την οποία στη συνέχεια έπλασαν δίνοντας τη μορφή του Λαζάρου.
Στο τέλος μάθαμε και τα κάλαντα του Λαζάρου τα οποία λένε στη Θράκη.
πανέμορφα όλα σας!!Καλό Πάσχα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή