Συνεχίζοντας τις δραστηριότητές μας για τη ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ και αφού παρατηρήσαμε τον πίνακα
του Kasouya Akimoto και τον ΑΞΟΝΑ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ του
του Kasouya Akimoto και τον ΑΞΟΝΑ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ του
- τα παιδιά προχώρησαν έχοντας έναν επίσης, κάθετο άξονα συμμετρίας, στην δημιουργία δικών τους συμμετρικών ανθρώπων.
Παρατηρώντας τη συμμετρία σε διάφορα αντικείμενα στην τάξη μας και εντοπίζοντας
άξονες συμμετρίας, οριζόντιους και κάθετους,
η
Βάσια μας, ανακάλυψε με μεγάλη χαρά τον κάθετο άξονα συμμετρίας στο
φανελάκι που έιχε βγάλει ο Δημοσθένης μας όταν ίδρωσε και το άπλωσε στο
καλοριφέρ για να στεγνώσει.
Διπλώνοντάς το λοιπόν, αναφώνησε πως υπήρχε συμμετρία κι ένας κάθετος άξονας συμμετρίας.
Τότε αποφασίσαμε να φτιάξουμε τα δικά μας συμμετρικά μπλουζάκια με παρόμοιο τρόπο με τον οποίο δημιουργήσαμε τις πεταλούδες μας.
- Δημιοούργησαν, λοιπόν, τα μπλουζάκια τους βουτώντας τα δαχτυλάκια τους σε δακτυλομπογιές και βάφοντας μόνο την μία πλευρά του σχεδίου.
- Και με την τεχνική του νήματος, όπου το παιδί βουτώντας το νήμα του στα χρώματα που επιθυμεί, το τοποθετεί όπως θέλει στη μία πλευρά του σχεδίου και στη συνέχεια διπλώνοντας στη μέση, σύμφωνα με τον άξονα συμμετρίας, τραβάει το νήμα και δημιουργείται ένα συμμετρικό σχέδιο από το ίδιο το νήμα.
Τα μπλουζάκια μας είναι έτοιμα, η μπουγάδα τελείωσε και περιμένει να την απλώσουμε για να στεγνώσει. Ιδού, λοιπόν!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου