Αφού εργαστήκαμε πολυαισθητηριακά και επεξεργαστήκαμε με ποικίλους
τρόπους τους αριθμούς από το 1 έως το 5, συνεχίσαμε με τον ίδιο τρόπο
και με τους υπόλοιπους αριθμούς από το 5 έως το 10.
Ξαναθυμηθήκαμε, κάνοντας ταυτόχρονα μια ανατροφοδοτική αξιολογηση, σε όσα μάθαμε για τους προηγούμενους αριθμούς,
Η Βασούλα μας θυμήθηκε την παροιμία "το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό" κι έτσι, γεννήθηκε η ιδέα να συμβολίσουμε τον κάθε αριθμό με ένα χάρτινο ψάρι ανάλογου μεγέθους όπου το μεγαλύτερο με ανοιχτό το στόμα σαν το σύμβολο της ανισότητας θα τρώει το μικρότερο. Προχωρήσαμε σε συγκρίσεις μεγεθών και αριθμήσαμε ανάλογα το κάθε ψάρι.
Ξαναθυμηθήκαμε, κάνοντας ταυτόχρονα μια ανατροφοδοτική αξιολογηση, σε όσα μάθαμε για τους προηγούμενους αριθμούς,
- συγκεντρώνοντας αντικείμενα της τάξης μας που να ανταποκρίνονται στην ποσοτική αξία του αριθμου,
- συνθέτοντας τους αριθμούς και
- επιλύοντας προβλήματα πρόσθεσης και αφαίρεσης.
- Συγκρίναμε τις ποσοτικές αξίες των αριθμών από το 5 ως το 10 και
- αναλύσαμε τις έννοιες 'ΜΙΚΡΌΤΕΡΟ"-"ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΟ".
- Μιλήσαμε για το σύμβολο της ανισότητας, παίξαμε με αυτό παιχνίδια και λύσαμε προβλήματα.
Η Βασούλα μας θυμήθηκε την παροιμία "το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό" κι έτσι, γεννήθηκε η ιδέα να συμβολίσουμε τον κάθε αριθμό με ένα χάρτινο ψάρι ανάλογου μεγέθους όπου το μεγαλύτερο με ανοιχτό το στόμα σαν το σύμβολο της ανισότητας θα τρώει το μικρότερο. Προχωρήσαμε σε συγκρίσεις μεγεθών και αριθμήσαμε ανάλογα το κάθε ψάρι.
Επίσης, αποφασίσαμε το κάθε αριθμόψαρο να έχει παρέα κί ένα όστρακο με τους μικρότερους από αυτό αριθμούς..
Το "αριθμόψαρο" του 8.
Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΥ 10
Επίσης,
στο ίδιο πνεύμα που εργαστήκαμε με τον αριθμό 5,συνεχίσαμε και τα
παιδιά φιλοτέχνησαν το καθένα τον ατομικό πίνακά του με τον αριθμό 10,
συμπεριλαμβάνοντας σε αυτόν και όλους τους μικρότερους από αυτόν
αριθμούς.
Ιδού...!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου