Είδαμε τον πίνακα του Paul Klee
και εντοπίσαμε το μοτίβο που χρησιμοποίησε.Με ποιο άλλο τρόπο εκτός από το χρώμα μπορούμε να δημιουργήσουμε μοτίβο ; Ο Κωνσταντίνος είπε με γράμματα και έφτιαξε το δικό του.
Η Χριστίνα πρότεινε μοτίβο με κουτάκια μεγάλο, μεσαίο μικρό.
Στη συνέχεια ο καθένας έφτιαξε το δικό του μοτίβο σε πίνακα με γράμματα, σχήματα, χρώματα αριθμούς.
Βρήκαμε το μοτίβο στα παιχνίδια του υπολογιστή
http://www.abcya.com/patterns.htm
Στη συνέχεια κάναμε διαγωνισμό μοτίβου. Κάθε παίκτης έπρεπε να συμπληρώσει 4 μοτίβα στη σειρά και να πάρει τον αντίστοιχο βαθμό. Πρώτο μοτίβο με χάντρες σε διαφορετικά χρώματα όπου έπρεπε να ανακαλύψουν το μοτίβο και να το συνεχίσουν.
Δεύτερο μοτίβο να συνεχίσουν το μοτίβο με τα κουτάκια (ιδέα της Χριστίνας).
\Τρίτο να συνεχίσουν το μοτίβο στον υπολογιστή
και τέταρτό να υφάνουν το μοτίβο με το κατάλληλο χρώμα στο χαρτόνι.
Οι δουλειές δύσκολες και απαιτούσαν μεγάλη συγκέντρωση και προσοχή. Όμως τα καταφέραμε...
και εντοπίσαμε το μοτίβο που χρησιμοποίησε.Με ποιο άλλο τρόπο εκτός από το χρώμα μπορούμε να δημιουργήσουμε μοτίβο ; Ο Κωνσταντίνος είπε με γράμματα και έφτιαξε το δικό του.
Η Χριστίνα πρότεινε μοτίβο με κουτάκια μεγάλο, μεσαίο μικρό.
Στη συνέχεια ο καθένας έφτιαξε το δικό του μοτίβο σε πίνακα με γράμματα, σχήματα, χρώματα αριθμούς.
Βρήκαμε το μοτίβο στα παιχνίδια του υπολογιστή
http://www.abcya.com/patterns.htm
Στη συνέχεια κάναμε διαγωνισμό μοτίβου. Κάθε παίκτης έπρεπε να συμπληρώσει 4 μοτίβα στη σειρά και να πάρει τον αντίστοιχο βαθμό. Πρώτο μοτίβο με χάντρες σε διαφορετικά χρώματα όπου έπρεπε να ανακαλύψουν το μοτίβο και να το συνεχίσουν.
Δεύτερο μοτίβο να συνεχίσουν το μοτίβο με τα κουτάκια (ιδέα της Χριστίνας).
\Τρίτο να συνεχίσουν το μοτίβο στον υπολογιστή
και τέταρτό να υφάνουν το μοτίβο με το κατάλληλο χρώμα στο χαρτόνι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου