Ακούσαμε το παραμύθι με τα χρώματα του Αλέξη Κυριτσόπουλου
Τι θα γινόταν όμως αν τα παιδιά δεν έβρισκαν το ουράνιο τόξο αλλά τρία μόνο χρώματα το κόκκινο, το κίτρινο και το μπλε ; Πώς θα δημιουργούσαν νέα χρώματα ;
Μα φυσικά θα ενώσουν τα χρώματα.
Τι νομίζετε ότι θα γίνει αν ρίξουμε σε ένα ποτήρι κίτρινο και μπλε ;
Τα παιδιά διατυπώνουν τις υποθέσεις τους, τις καταγράφουν και προχωρούν στην επαλήθευση
και τι θα συμβεί αν ενωθούν και τα τρία χρώματα μαζί ;
Μέσα σε κάθε μπολ με χρωματιστό νερό βάλαμε ένα κομμάτι χαρτί κουζίνας έτσι ώστε η μία άκρη του χαρτιού να είναι μέσα στο νερό και η άλλη μέσα σε ένα τέταρτο άδειο μπολ.Το χρωματιστό νερό με το πέρασμα του χρόνου μεταφέρθηκε μέσα από το χαρτί στο τέταρτο μπολ και τα χρώματα ενώθηκαν,,,,,σχηματίζοντας το καφέ.
Στη συνέχεια δημιουργήθηκε μία γωνιά πειραματισμού με τα χρώματα όπου τα νήπια καθημερινά δημιουργούσαν νέα χρώματα. Ο ενθουσιασμός των νηπίων τεράστιος!!!
Ακολούθως καταγράψαμε τη μείξη των χρωμάτων σε αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Μπορούμε άραγε να δημουργήσουμε ουράνιο τόξο στην τάξη μας ; Βάλαμε νερό σε μία γυάλινη λεκάνη (για βροχή) και έναν καθρέφτη και φωτίσαμε με το φακό (ο ήλιος) τον καθρέφτη. Το ουράνιο τόξο εμφανίστηκε στο ταβάνι μας. Το δοκιμάσαμε και με το πρίσμα στο φως του ήλιου.
Δημιουργήσαμε τα δικά μας ουράνια τόξα με τη σωστή σειρά των χρωμάτων
καθώς και το δίσκο του Νέυτωνα
και στη συνέχεια χωριστήκαμε σε δύο ομάδες την ομάδα του ουράνιου τόξου και την ομάδα της βροχής. Κάθε νήπιο επέλεγε την ομάδα του και τα υλικά για να φτιάξουν μια πολύχρωμη βροχή
και ένα ουράνιο τόξοΤι θα γινόταν όμως αν τα παιδιά δεν έβρισκαν το ουράνιο τόξο αλλά τρία μόνο χρώματα το κόκκινο, το κίτρινο και το μπλε ; Πώς θα δημιουργούσαν νέα χρώματα ;
Μα φυσικά θα ενώσουν τα χρώματα.
Τι νομίζετε ότι θα γίνει αν ρίξουμε σε ένα ποτήρι κίτρινο και μπλε ;
Τα παιδιά διατυπώνουν τις υποθέσεις τους, τις καταγράφουν και προχωρούν στην επαλήθευση
και τι θα συμβεί αν ενωθούν και τα τρία χρώματα μαζί ;
Μέσα σε κάθε μπολ με χρωματιστό νερό βάλαμε ένα κομμάτι χαρτί κουζίνας έτσι ώστε η μία άκρη του χαρτιού να είναι μέσα στο νερό και η άλλη μέσα σε ένα τέταρτο άδειο μπολ.Το χρωματιστό νερό με το πέρασμα του χρόνου μεταφέρθηκε μέσα από το χαρτί στο τέταρτο μπολ και τα χρώματα ενώθηκαν,,,,,σχηματίζοντας το καφέ.
Στη συνέχεια δημιουργήθηκε μία γωνιά πειραματισμού με τα χρώματα όπου τα νήπια καθημερινά δημιουργούσαν νέα χρώματα. Ο ενθουσιασμός των νηπίων τεράστιος!!!
Ακολούθως καταγράψαμε τη μείξη των χρωμάτων σε αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Μπορούμε άραγε να δημουργήσουμε ουράνιο τόξο στην τάξη μας ; Βάλαμε νερό σε μία γυάλινη λεκάνη (για βροχή) και έναν καθρέφτη και φωτίσαμε με το φακό (ο ήλιος) τον καθρέφτη. Το ουράνιο τόξο εμφανίστηκε στο ταβάνι μας. Το δοκιμάσαμε και με το πρίσμα στο φως του ήλιου.
Δημιουργήσαμε τα δικά μας ουράνια τόξα με τη σωστή σειρά των χρωμάτων
καθώς και το δίσκο του Νέυτωνα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου