Προσεγγίζοντας τα είδη γραμμών και τα σχήματα μέσα από διάφορες άλλες σχετικές δραστηριότητες, καταλήξαμε και στα έργα ζωγραφικής του Wassily Kandinsky που προσφέρονται ιδιαίτερα για την ενασχόληση με το θέμα αυτό. Και αφού αποφασίσαμε να τον μιμηθούμε χρησιμοποιήσαμε για το ομαδικό έργο μας τον φίλο μας τον Beebot, που εισάγει τα μικρά παιδιά στις αρχές της ρομποτικής. Μέσα, λοιπόν, από τους πειραματισμούς τους αλλά και τους κατάλληλους χειρισμούς τους δημιούργησαν το δικό τους έργο, το οποίο στη συνέχεια χρωμάτισαν ανάλογα με τα σχήματα που είχαν δημιουργηθεί.
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
- ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ Π.Σ.Δ.
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ/ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
- "Η ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ Τ.Ε."
- "ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ..ΜΑΖΙ (1)"
- "ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ...ΜΑΖΙ (2)"
- "ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ...ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ"
- ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: "ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ"
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: «ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΙ!»
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: «ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ!»
- ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου