Κυριακή, 8 Ιανουαρίου 2017

Ερευνώ, πειραματίζομαι και ανακαλύπτω το νερό και τις ιδιότητές του (Ε-twinning : Μέρος 3)

Πρόγραμμα Ε-twinning "I'm trying, exploring, discovering"
Το μήνα Δεκέμβριο πειραματιστήκαμε μαζί με τους εταίρους με το νερό και τις ιδιότητές του. Συγκεκριμένα την πρώτη εβδομάδα ασχοληθήκαμε με τον κύκλο του νερού. Βάλαμε νερό σε ένα μπρίκι και το τοποθετήσαμε στη φωτιά.


 Μόλις το νερό άρχισε να βράζει τοποθετήσαμε ένα κρύο τζάμι.
 Οι υδρατμοί υγροποιήθηκαν και από το τζάμι άρχισαν να πέφτουν. Οι πρώτες σταγόνες βροχής έπεσαν μέσα στην τάξη μας.

Στη συνέχεια αναπαραστήσαμε τον κύκλο του νερού με εικόνες

 και στο τέλος τοποθετήσαμε και τις λέξεις







Ακολούθως ζωγραφίσαμε σε σταγόνες τον κύκλο του νερού
και τον δραματοποιήσαμε
Οι σατγόνες κοιμούνται στη θάλασσα

Ο ήλιος ζεσταίνει τη θάλασσα

Οι σταγόνες εξατμίζονται και ανεβαίνουν στον ουρανό
Τη δεύτερη εβδομάδα ασχοληθήκαμε με τα αντικείμενα που διαλύονται ή δε διαλύονται στο νερό. Σε κάθε νήπιο δόθηκε ένα φύλλο εργασίας με φωτογραφίες των παρακάτω υλικών προκειμένου να σημειώσει την πρόβλεψή του αν διαλύεται στο νερό ή όχι
Πριν τη διεξαγωγή του πειράματος κάθε νήπιο σημείωνε την υπόθεσή του

Στη συνέχεια ακολούθησε πειραματισμός με τα υλικά. Αν ρίξω ζάχαρη στο νερό κια ανακατέψω τι θα συμβεί ;Διεξαγωγή συμπεράσματος
Καταγραφή του συμπεράσματος



Την  τρίτη εβδομάδα ασχοληθήκαμε με τα αντικείμενα που βυθίζονται ή επιπλέουν στο νερό. Πειραματιστήκαμε με τα παρακάτω υλικά.
Αρχικά τα νήπια κατέγραψαν σε φύλλο εργασίαςτην υπόθεσή τους για κάθε υλικό αν θα βυθιστεί ή θα επιπλέυσει.

Στη συνέχεια ακολουθούσε ο πειραματισμός και η καταγραφή του συμπεράσματος


Στη συνέχεια σε μία δεύτερη λεκάνη ρίξαμε αλάτι στο νερό
και ρίξαμε το ξύλο που είχε βυθιστεί για να δούμε τι θα συμβεί
Το ξύλο ενώ αρχικά βυθίζεται πο΄λύ γρήγορα ανεβαίνει στην επιφάνεια και επιπλέει γιατί τώρα το νερό είνια σαν το θαλασσινό κια υπάρχει μία δύναμη η άνωση όπω ςμας είπε ο Γιώργος.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου