Στα πλαίσια της ενότητας του Φθινοπώρου καταγράψαμε σε ένα χαρτί τις απαντήσεις των παιδιών στην ερώτηση "Τι σας έρχεται στο νου όταν ακούτε τη λέξη Φθινόπωρο ΄" (καταιγισμός ιδεών)
και στη συνέχεια σημειώσαμε τι θέλουν να μάθουν τα παιδιά για το Φθινόπωρο και τι θέλουν να κάνουν;
Ξεκινήσαμε κάνονταςμία βόλτα στη γειτονιά του νηπιαγωγείου προκειμένου να παρατηρήσουμε τη φύση. Συναντήσαμε πολλά δέντρα με πράσινα φύλλα ελιά, πεύκο έλατο τα αειθαλή , δέντρα χωρίς καθόλου φύλλα
αλλά και μία ροδιά με κίτριν αφύλλα .και ρόδια.
Μαζέψαμε φύλλα και τα φέραμε στο σχολείο μας για κατασκευές.
Μόλις επιστρέψαμε χωρίσαμε τα φύλλα ανάλογα με το χρώμα τους σε ομάδες.
Στη συνέχεια διαλέξαμε ένα φύλλο το κολήσαμε σε ένα χαρτί και το μεταμορφώσαμε σε άνθρωπο, ζώο και ότι άλλο θέλαμε με τη φαντασία μας. Η έμπνευσή μας μεγάλη...
Με την τεχνική του στένσιλ κολώντας τα φύλλα μας σε ένα χαρτί βάψαμε το υπόλοιπο με χρώματα του Φθινοπώρου και ζωγραφίσαμε τα νεύρα του.
Ακολουθώντας την ιδέα των νηπίων να παίξουμε ένα παιχνίδι σε ομάδες, σχεδίασα δύο μεγάλα φύλλα, τα χώρισα σε κομμάτια και σε κάθε κομμάτι έγραψα έναν αριθμό. Κάθε παίκτης της ομάδας έριχνε το ζάρι και ζωγράφιζε με ένα χρώματου Φθινοπώρου τον αντίστοιχο αριθμό. Νικήτρια η ομάδαπου θα ζωγράφιζε πρώτη το φύλλο της.
Με την τεχνική του τυπώματος με φελούς ζωγράφισαν το φοντο ενός φθινοπωρινού τοπίουυ και στη συνέχεια με μαύρο ή καφέ μαρκαδόρο ζωγράφισαν τα τοπίο. Ακολούθως συνέθεσαν τη λέξη Φθινόπωρο
Με τα υπόλοιπα φύλλα κατασκευάσαμε ένα φθινοπωρινό δέντρο. Χρησιμοποιήσαμε γκοφρέ χαρτί για τον κορμό και τα κλαδιά και για φύλλα τα φύλλα που μαζέψαμε.
Φτιάξαμε μοτίβο με φύλλα και φρούτα
και στη συνέχεια σημειώσαμε τι θέλουν να μάθουν τα παιδιά για το Φθινόπωρο και τι θέλουν να κάνουν;
Ξεκινήσαμε κάνονταςμία βόλτα στη γειτονιά του νηπιαγωγείου προκειμένου να παρατηρήσουμε τη φύση. Συναντήσαμε πολλά δέντρα με πράσινα φύλλα ελιά, πεύκο έλατο τα αειθαλή , δέντρα χωρίς καθόλου φύλλα
αλλά και μία ροδιά με κίτριν αφύλλα .και ρόδια.
Μαζέψαμε φύλλα και τα φέραμε στο σχολείο μας για κατασκευές.
Στη συνέχεια διαλέξαμε ένα φύλλο το κολήσαμε σε ένα χαρτί και το μεταμορφώσαμε σε άνθρωπο, ζώο και ότι άλλο θέλαμε με τη φαντασία μας. Η έμπνευσή μας μεγάλη...
Με την τεχνική του στένσιλ κολώντας τα φύλλα μας σε ένα χαρτί βάψαμε το υπόλοιπο με χρώματα του Φθινοπώρου και ζωγραφίσαμε τα νεύρα του.
Ακολουθώντας την ιδέα των νηπίων να παίξουμε ένα παιχνίδι σε ομάδες, σχεδίασα δύο μεγάλα φύλλα, τα χώρισα σε κομμάτια και σε κάθε κομμάτι έγραψα έναν αριθμό. Κάθε παίκτης της ομάδας έριχνε το ζάρι και ζωγράφιζε με ένα χρώματου Φθινοπώρου τον αντίστοιχο αριθμό. Νικήτρια η ομάδαπου θα ζωγράφιζε πρώτη το φύλλο της.
Η ομάδα των αγοριών |
Η ομάδα των κοριτσιών |
τα φυλλα |
Με τα υπόλοιπα φύλλα κατασκευάσαμε ένα φθινοπωρινό δέντρο. Χρησιμοποιήσαμε γκοφρέ χαρτί για τον κορμό και τα κλαδιά και για φύλλα τα φύλλα που μαζέψαμε.
Φτιάξαμε μοτίβο με φύλλα και φρούτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου